دفعات بازدید: 2,485

تاریخ انتشار: 1394/06/20 - 16:34

عسکری مهر : شهرک طالقانی پتانسل ورزشی خوبی دارد/برگزاری دو همایش در یکماه آینده

احمد عسکری مهر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری ورزش و جوانان شهرستان بندر ماهشهر درخصوص برگزاری جام های مختلف در شهرک طالقانی اظهار کرد: از زمان حضور بنده بعنوان نماینده ورزش جوانان شهرستان ماهشهر در شهرک طالقانی جام محلاتی را با حضور ۱۸ تیم بصورت فشرده به مدت دو ماه برگزار کردیم که تمامی ورزشکاران و مربیان عزیز و مسئولین محترم همکاری داشتند و پس از آن جام پیشکسوتان را با عنوان جام رمضان با دعوت از دیگر تیم های شهرستان انجام دادیم که مورد استقبال بسیاری از ورزشکاران و ورزش دوستان ومسئولین واقع شد و در حال حاضر در حال برگزاری جام جوانان هستیم.

عسکری مهر طالقانی

وی در خصوص پتانسیل ورزشکاران شهرک طالقانی در رشته فوتبال برای حضور در لیگ های برتر استان افزود: قطعا پتانسیل فوتبال جوانان این منطقه بسیار بالاست واین موضوع بررسی شده کما اینکه ورزشکارنی از این منطقه در سطح لیگ کشوری هم هستند که در آینده ای نه چندان دور بیشتر از این عزیزان خواهیم شنید.

نماینده ورزش و جوانان شهرک طالقانی با اشاره به وضعیت استخر سرپوشیده این منطقه خاطر نشان کرد: طبق برنامه هایی که از پیش تعیین شده بود از جمله فراهم ساختن انشعابات آب ،برق و گاز برای این استخر و با توجه به جلسه با منصور قمر فرماندار شهرستان ، خادم علی تهذیبی رئیس اداره ورزش و جوانان ماهشهر و دیگر مسئولین ان شاء الله بعد از اتمام نهایی پروژه تا یکماه آینده این استخر به بهره برداری خواهد رسید.

عسکری مهر درباره برگزاری مسابقات ورزشی در دیگر رشته ها بیان کرد : بدلیل وجود زمین های خاکی در اطراف شهرک طالقانی قادر به برگزاری جام های مختلف در فوتبال بودیم اما بعلت کمبود امکانات برای دیگر رشته ها خیلی سخت میتوانیم مسابقاتی را برگزار کنیم ، البته ناگفته نماند در گذشته میزبانی مسابقات استانی ووشو، کیوکوشین کاراته و کیک بوکسینگ انجام گرفته بود.

وی درباره برنامه ها و اهدافی که برای ورزش این منطقه انجام گرفته است گفت : با توجه به تاریخ مسابقات استانی و کشوری تقویم ورزشی شهرک طالقانی را تدارک دیده ایم و براساس همان تقویم ورزشی برنامه های مسابقات و برنامه های ورزشی انجام خواهد گرفت.

احمد عسکری مهر درخصوص برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی و پرواز بادبادک ها در این منطقه عنوان کرد: با توجه به تصویب این دو همایش در جلسه آخر با حضور مسئولین شهرستان ، این دو همایش به زودی در شهرک طالقانی برگزار خواهد شد.

شهرک طالقانی ماهشهر

نماینده ورزش وجوانان شهرک طالقانی در خصوص ظرفیت سالن ورزشی این منطقه گفت: بعد از اینکه این سالن در اختیار اداره ورزش وجوانان ماهشهر قرارداده شد طوری برنامه ریزی کردیم که تمامی رشته های ورزشی طبق برنامه ریزی تمرینات خود را بصورت مستقل در این سالن انجام دهند.

احمد عسکری مهر در خصوص مراسم تجلیل از ورزشکاران شهرک طالقانی عنوان کرد: از آنجاییکه مربیان و ورزشکاران و داوران زیادی در سطح این منطقه فعالیت میکنند سعی در معرفی و تشویق این عزیزان داشتیم که خوشبختانه این امر هم با استقبال خوبی روبرو شد.

وی در پایان افزود: جا دارد از همکاری و حمایت های فرماندار محترم شهرستان جناب دکتر قمر و همچنین ریاست محترم اداره ورزش وجوانان شهرستان آقای تهذیبی تقدیر وتشکر کنم که درحال تلاش برای تعیین بودجه ای در جهت توسعه ورزش شهرک طالقانی هستند و انتظار میرود تا ورزشکاران عزیز این منطقه بازهم صبور باشند و به ما فرصت خدمت بدهند.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :3

  • ابوشهید

    تاریخ : ۲۰ - شهریور - ۱۳۹۴

    درود بر مرد زحمتکش ورزش شهرک طالقانی ان شاالله با همت شما و بقیه مسولان.پیشکسوتان و ورزشکاران ورزش شهرک طالقانی رو به جایگاه اصلیش برگردونین موفق باشید


  • زرگاني

    تاریخ : ۲۵ - شهریور - ۱۳۹۴

    از زحمات بيشمار شما براي ورزش و جوانان شهرك طالقاني بي نهايت سپاسگزارم به اميد موفقيت روزافزون.


  • خالدی

    تاریخ : ۱۳ - مرداد - ۱۳۹۵

    سلام باعرض و پوزشش خدمت دوستان عزیز تشکر میکنیم از مربیان ورزشی از اقای احمد عسکری مهر و…

    مرسی از زحمات شما

    باتشکر


ارسال دیدگاه