دفعات بازدید: 3,134

تاریخ انتشار: 1394/06/26 - 21:00

ماهرخ سقایی مربی ژیمناستیک پتروشیمی بندرامام : مسابقات وزارت نفت در توسکا در یک فضای کاملا عادلانه و بدون استرس برگزار شد

ماهرخ سقایی مربی ژیمناستیک تیم پتروشیمی بندرامام در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری ورزش و جوانان شهرستان بندر ماهشهر درخصوص سطح فنی مسابقات وزارت نفت و بازیکنان تیم عنوان کرد : فرصت بسیار کم بود و تمرینات به صورت مستمر در دو نوبت صبح و عصر برگزار میشد . سطح فنی و تجربه بازیکنان بالای 9 سال خوب بود اما بازیکنان جدید و کم سن سال نیز در تمرینات خوش درخشیدند و توانستیم از انان نیز در ترکیب تیم استفاده کنیم.

وی در خصوص میزان آمادگی بازیکنان این تیم افزود : ورزشکاران نونهال با پیگیری تمرینات ، خود را برای حضور  شایسته در مسابقات صنایع پتروشیمی و وزارت نفت آماده کرده بودند و تیم ما توانایی کسب عنوان قهرمانی را داشت زیرا اعتماد به نفس آن را نیز در تیم ایجاد کرده بودیم ، این تیم به رغم خردسال بودن بازیکنان، عملکرد خیلی خوبی داشت و از ابتدا با برنامه ریزی  در مسابقات حاضر شدیم.

ماهرخ سقایی

مربی ژیمناستیک تیم پتروشیمی بندرامام در ارتباط با نحوه داوری این مسابقات بیان کرد: ورزشکاران ما  از داوری ناعادلانه در مسابقات صنایع پتروشیمی که در اراک برگزار شد گلایه دارند متاسفانه در حق ورزشکاران نونهال اجحاف و کوتاهی صورت گرفت ،خیلی ها که شاهد این مسابقات بودند به این امر اذهان دارند که حتی آن تعداد اندک از بازیکنان اراک که مقام کسب کردند شایسته کسب مقام نبودند! اما به لطف خدا مسابقات وزارت نفت در توسکا در یک فضای کاملا عادلانه و بدون استرس برگزار شد .

ماهرخ سقایی  در پایان با اشاره به تاثیر حمایت های باشگاه پتروشیمی بندرامام دراین خصوص افزود: پتروشیمی بندرامام با صرف هزینه سعی در افزایش موفقیت فرزندان و خانواده های کارکنان در امر ورزش میکند، حمایت مسئولین قطعا میتواند به درخشش در میادین و کسب موفقیت کمک ممتاز و شایانی کند، از مدیریت و حمایت همه جانبه اقایان یاوری و سیاهپور و دیگر مسئولان کمال تشکر را دارم.

ژیمناستیک بندرامام

ارسال دیدگاه