دفعات بازدید: 19,712

تاریخ انتشار: 1394/06/23 - 13:24

جهرمیان: با حمایت های باشگاه پتروشیمی ،تلاش کادر فنی و بازیکنان نتیجه مطلوبی گرفتیم

مولود جهرمیان مربی بدمینتون تیم پتروشیمی بندرامام در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری ورزش و جوانان شهرستان بندر ماهشهر درخصوص سطح کیفی مسابقات وزرات نفت عنوان کرد: سطح مسابقات بسیار بالا بود و تمام تیم های شرکت کننده حداقل دو بازیکن حرفه ای در اختیار داشتند.

مولود جهرمیان

جهرمیان با اشاره به برنامه ریزی برای قهرمانی خاطرنشان کرد : ازسال 90 که با این تیم  شروع به کارکردم تمام توان و تلاش و دانشم را برای بازیکنان نونهال گذاشتم و در کل هدفم روی بازیکن سازی و استعدادیابی درسطح پایه قرار دادم، به دلیل اینکه بازیکنان بندرامام قبل از سال 90 به صورت حرفه ای کار نکرده بودند و اصلاح این بازیکنان بسیار کار سختی بود و در طول این 4 سال کاملا با برنامه ریزی کار کردیم و مطمئن بودم که امسال نتیجه لازم را میگیریم.

مربی بدمینتون تیم پتروشیمی بندرامام در ارتباط با نحوه داوری این مسابقات بیان کرد: داوری این دوره از مسابقات عادلانه بود و اگراحیانا اشتباهی در قضاوت صورت گرفت غیرعمد بود .

ایشان در ارتباط با شرایط آب و هوایی و محل برگزاری مسابقات در فصل تابستان اظهار کرد: محل برگزاری مسابقات حدود 2 ساعت با محل اسکان فاصله داشت و این باعث خستگی بازیکنان میشد ، شرایط سالن اصلا مناسب فصل برگزاری مسابقات نبود و متاسفانه سالن سیستم سرمایشی وتهویه مناسبی نداشت و تنفس را برای بازیکنان مشکل میساخت.امیدوارم سالهای آینده از سالن های استاندارد جهت برگزاری مسابقات استفاده شود.

بدمینتون بانوان بندرامام

وی در خصوص انگیزه بازیکنان این تیم برای کسب مقام گفت: انگیزه  بازیکنان زیر 18سال پتروشیمی بسیار خوب بود ، بازیکنان خودشان را باور داشتند و طی این 4سال بدون وقفه تمرین کردند و تونستند نتیجه لازم را کسب کنند.

مولود جهرمیان در پایان با اشاره به تاثیر حمایت های باشگاه پتروشیمی بندرامام در این خصوص افزود: از زمانی که بنده  فعالیتم را با این باشگاه شروع کردم،این باشگاه  از تیم بدمینتون حمایت کرده و در طول سال هر درخواستی برای آماده سازی تیم داشتیم دریغ نکرده اند که جا دارد از مدیریت باشگاه پتروشیمی بندرامام و همچنین از روسای امور ورزش تقدیر و تشکر کنم.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :5

  • رضا حیاتی

    تاریخ : ۲۴ - شهریور - ۱۳۹۴

    زنده باد سرکار خانم جهرمیان زحمت کش.


  • سهرابی

    تاریخ : ۲۵ - شهریور - ۱۳۹۴

    درود و خسته نباشید فراوان.
    تبریک میگم همکار عزیزم


  • نسرين سرداري

    تاریخ : ۲۵ - شهریور - ۱۳۹۴

    سركار خانم جهرميان به عنوان مربي خود و دخترم ( باناز خشوي ) از زحمات بي وقفه شما سپاسگزارم و در تمامي مراحل زندگي برايتان ارزوي موفقيت را دارم و همچنين اميدوارم هميشه شاهد موفقيت بازيكنان خود باشيد


  • نجفی

    تاریخ : ۲۹ - شهریور - ۱۳۹۴

    ضمن تبریک به تیم بندر امام؛ خانم جهرمیان از مربیان پر تلاش و بسیار مسوولیت پذیر استان هستند. خوشحایم منطقه ماهشهر هم تونسته از تجربه و دانش ایشون استفاده کنه.


  • عليرضا راشديان

    تاریخ : ۲۹ - شهریور - ۱۳۹۴

    با عرض خسته نباشيد و توفيق در تمامي مراحل زندگي


ارسال دیدگاه