دفعات بازدید: 918

تاریخ انتشار: 1394/06/22 - 15:19

لیگ برتر بسکتبال در غیاب مهرام برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر به نقل از باشگاه خبرنگاران ، جلسه هماهنگی برگزاری لیگ برتر بسکتبال دقایقی پیش در دفتر فدراسیون بسکتبال به پایان رسید.

در این جلسه که با حضور رئیس، دبیر فدراسیون بسکتبال و نمایندگان تیم های حاضر در لیگ برتر برگزار شد مقرر گشت، لیگ برتر از هفتم آبان با حضور تیم‌های شهرداری اراک، پتروشیمی بندر امام، دانشگاه آزاد اسلامی، نیروی زمینی تهران، شیمدر تهران ، شهرداری تبریز ، پالایش نفت آبادادن و راه‌آهن مشهد آغاز شود.
بسکتبال ایران
این رقابت ها در سه دور برگزار می‌شود که پس از برگزاری‌ دوره های رفت و برگشت یک دور دیگر هم بین تیم ها انجام می‌شود و میزبان دور سوم تیم برتر مجموع دو بازی گذشته است
همچنین قرار بود مبلغ ورودیه تیم‌ها در لیگ برتر 90 میلیون تومان باشد که این رقم در پایان جلسه 75 میلیون تومان کاهش یافت از نکات قابل توجه این جلسه غیبت نماینده مهرام قهرمان فصل گذشته لیگ‌های ملی و حرفه‌ای بسکتبال ایران بود.
محمود مشحون در پایان جلسه با ابراز ناراحتی از غیبت تیم مهرام  در لیگ برتر اظهار کرد امیدوارم مهرامی‌ها در هر سطحی که هستند موفق باشند آنها خاطرات خوبی برای بسکتبال ما به جا گذاشتند.
ارسال دیدگاه