دفعات بازدید: 210

تاریخ انتشار: 1390/06/24 - 16:30

برترین‌های نهمین دوره مسابقات ورزشی فرزندان پسر پتروشیمی کشور معرفی شدند

در همین ارتباط وحید کاظمی نژاد رئیس هیئت ورزش های همگانی ماهشهر  در گفتوگو با خبرنگار ورزشی خورنا– منطقه جنوب، اظهار کرد: در این دوره از مسابقات که از 19 تا 21 شهریورماه به میزبانی پتروشیمی شازند برگزار شد، 165 ورزشکار از 7 پتروشیمی کشور در سه رشته به رقابت با یکدیگر پرداختند.

 

وی در خصوص نتایج مسابقات گفت: در رشته تنیس روی میز پتروشیمی فجر خوزستان اول شد و تیمهای پتروشیمی شازند و پتروشیمی بندرامام به ترتیب دوم و سوم شدند. در رشته والیبال عنوان قهرمانی به پتروشیمی شازند رسید، پتروشیمی رازی در جای دوم ایستاد و پتروشیمی بندرامام سکوی سوم را به خود اختصاص داد.

 

کاظمی نژاد تصریح کرد: در رشته بسکتبال هم پتروشیمی بندرامام قهرمان شد و تیمهای پتروشیمی شازند و پتروشیمی رازی در مکانهای بعدی ایستادند.

 

وی در خصوص حضور تنها 7 تیم در این مسابقات به خورنا گفت: از 30 پتروشیمی کشور، 7 تیم از پتروشیمی های شازند، بندر امام، رازی، تبریز، خراسان، شهید تندگویان و فجر در این پیکارها حضور داشتند و سایر پتروشیمیها به دلیل جوان بودن کارکنان، امکان تشکیل تیم و حضور در مسابقات را نداشتند.

 

رئیس هیئت ورزش های همگانی ماهشهر در پایان اظهار کرد: تیمهای منتخب این پیکارها به مسابقات ورزشی وزارت نفت  که آبانماه در محمود آباد مازندران برگزار میشود، اعزام خواهند شد.

ارسال دیدگاه