دفعات بازدید: 749

تاریخ انتشار: 1394/07/06 - 17:21

ورزشکار ماهشهری نایب‌قهرمان جهان شد

رئیس سبک کیک‌بوکسینگ استان خوزستان گفت: «محمود امیری‌فر» در مسابقات جهانی کیک‌بوکسینگ باکوی آذربایجان به مقام نایب‌قهرمانی رسید.

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر مهدی امیری‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: مسابقات جهانی کیک‌بوکسینگ سبک ساباکی با حضور 10 تیم از کشورهای مختلف در باکوی آذربایجان برگزار شد.

مهدی امیری فر

وی افزود: در این دوره از مسابقات تیم جمهوری اسلامی ایران با 15 بازیکن در چهار استایل «کیک‌بوکسینگ»، «مبارزه در قفس mma»، «کاتا (فرم)» و سلاح شرکت کرد.

رئیس سبک کیک‌بوکسینگ استان خوزستان تصریح کرد: «محمود امیری‌فر، محمد امیری‌نسب و شایان بختیاری» سه ورزشکار خوزستانی بودند که به نمایندگی از استان در این رقابت‌ها حضور داشتند.

امیری‌فر خاطرنشان کرد: در این رقابت‌ها تیم‌هایی از کشورهای آذربایجان، اوکراین، استرالیا، روسیه، ترکیه، ازبکستان، افغانستان، آلمان، تاجیکستان و ایران شرکت داشتند.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات «محمود امیری‌فر» که در دو استایل شرکت کرده بود در استایل مبارزه در قفس (mma) به مقام دوم دست پیدا کرد و در استایل کیک‌بوکسینگ نیز پس از غلبه بر حریفان آذربایجانی و روسی خود در مرحله فینال، در مقابل حریف ترک خود به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا در راند سوم از ادامه مسابقه انصراف و مقام دوم را به خود اختصاص داد.

رئیس سبک کیک‌بوکسینگ استان خوزستان یادآور شد: محمد امیری‌نسب از آبادان نیز در بخش شمشیر به مقام نخست و در استایل مبارزه در قفس به مقام دوم دست پیدا کرد.

امیری‌فر خاطرنشان کرد: شایان بختیاری از اهواز نیز در استایل تک بازی مقام نخست و در استایل کیک‌بوکسینگ مقام دوم را از آن خود کرد.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :3

  • حمید میاحی

    تاریخ : ۶ - مهر - ۱۳۹۴

    امیدوارم همه ورزشکاران عزیز ماهشهری همیشه در پناه خدا سربلند و پیروز باشند


  • محمد امیری فر

    تاریخ : ۷ - مهر - ۱۳۹۴

    سلام،محمود عزیزم این قهرمانی با ارزش رو بهت تبریک میگم،وبهت افتخارمیکنم❤انشاالله هرچه زودتربرگردی ایران ?


  • مهدی امیری فر

    تاریخ : ۷ - مهر - ۱۳۹۴

    استادمحمود امیری فر برادرگرامی،قهرمانی شمارا درعرصه های ملی وبین المللی رابه شما جوان برومند خوزستانی تبریک وتهنیت عرض می نمایم..
    ازطرف رئیس شورای شهرچمران


ارسال دیدگاه