دفعات بازدید: 978

تاریخ انتشار: 1394/07/07 - 22:08

پیروزی در بازی انتقامی با مهارجه ها با طعم هفتمی آسیا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ج.ا.ایران، جدال دوم تیم های ایران و هند کمتر از ۲۴ ساعت از پیکار قبلی و تشریفاتی آنان این بار بر سر کسب مقام هفتم آسیا در دیداری دشوار بسود ایران تمام شد . این بازی پس از کشیده شدن به بازی پنجم در حالی به نفع تیم ملی ایران خاتمه پذیرفت که باز هم همانند بازی تاریخی با کره شمالی نیما عالمیان بداد تیم ما رسید و با پیروزی جالب خود مقام هفتمی آسیا را با گذشت بیش از دودهه برای ایران سند زد .  این دومین شاهکار بازیکنان مردان ایران در جام بیست و دوم بود.

پینگ پنگ ایران و خوزستان

 نتایج بازی ها

چراغ اول بردهای ایران را در نبرد سرنوشت ساز نوشاد عالمیان شروع کرد که بازی دو بر صفر باخته ۱۱ بر ۹ و ۱۱ بر ۸ رادر مقابل ساتین بازیکن با تجربه هندی در سه ست تماشایی برد. نوشاد با نتایج ۱۲ بر ۱۰ و ۱۱ بر ۷ و ۱۳ بر ۱۱ به سختی قادر به شکست دادن حریف چغرش شد.

 در بازی دوم متاسفانه نیما عالمیان در شرایط نه چندان خوب بازی را سه بر یک واگذار کرد . نیما تنها ست سوم را ۱۴ بر ۱۲ برد ، اما ست های اول ، دوم و چهارم را با نتایج ۱۱ بر ۶ ، ۱۱ بر ۵ و ۱۱ بر ۵ باخت .

 پیروزی دیر هنگام ، اما ارزشمند نوروزی.

در بازی سوم افشین نوروزی به تلافی باخت های ناباورانه اش در این دوره نمایشی استثنایی داشت و شینگ سانی را در پایان یک ماراتن تمام عیار سه بردو مغلوب تجربه خود ساخت.

افشین ست های اول و چهارم را با حساب ۱۱بر ۵ ، ۱۱ بر ۷ به سانی باخت ، اما در ست های دوم ، چهارم و پنجم با نتایج ۱۱ بر ۸ ، ۱۱ بر ۸ و ۱۱ بر ۹ برد .

 با این برد روحیه ساز نوشاد نتوانست در بازی چهارم کار را تمام کند، او در مصاف با قوش همانند بازی قبلی تحت تاثیر جنگ روانی راه انداخته از سوی حریف شد .

ست اول را قوش در عین برتری ۹ بر ۶ نوشاد از چنگ او با پیروزی ۱۲ بر ۱۰ خارج کرد . ست دوم را هم حریف هندی ۱۱ بر سه برد ، اما نوشاد در ست چهارم با برتری ۱۱ بر ۸ جبران کرد .

در ست پنجم و در حالی که بازی ۹ بر ۷ بسود قوش بود ، داور یک توپ را بسود نوشاد اعلام کرد و این موضوع چند بار عوض شد تا اینکه ناظر داوری با دخالت خود به غایله خاتمه داد . و نتیجه ۹ بر۸ شد ، حتی این امتیاز هم برای برگشتن نوشاد به بازی افاقه نکرد و او با شکست ۱۱ بر ۸ سرنوشت تیم برنده را به بازی پنجم برد .

 برد دلاورانه با سرویس

نیما عالمیان در تعیین کننده ترین بازی دو تیم دلاورانه ظاهر شد و به لطف آرامش و روحیه خوب در چهار ست به رویاهای هندی ها برای رسیدن به مقام هفتم و شکست دوباره ایران خاتمه داد . نیما ست های اول ، سوم و چهارم را با نتایج ۱۱ بر ۷ ، ۱۱ بر ۵ و ۱۱ بر ۶ با قدرت برد و ست دوم هم با نتیجه ۱۲ بر ۱۰ بسود ساتین شد . 

 افشین بدیعی نایب ریس ایرانی کنفدراسیون آسیا همانند چند بازی گذشته این بازی را در کنار احمد سعادتمند و گروه همراه تماشاکرد . مهرداد بابادی وند نیز که ظهر امروز به پاتایا آمده در کنار کادرفنی حاضر شد .

 جایزه ایران و هند داده شد.

در پایان بازی ایران و هند از سوی مقامات کنفدراسیون آسیا ، جام های قهرمانی و نایب قهرمانی تیم های هند و ایران که به ترتیب قهرمام و نایب قهرمان مسابقات دسته اول آسیا شده اند ، طی مراسم ویژه ای به آنان اهدا شد . 

هندی ها بعد از باخت در بازی نزدیک به ایران چندان دل و دماغی برای خوشحالی کردن نداشتند ! آنان همانگونه که کاظم مستحقی راد در گفت گو با سایت فدراسیون گفته بود ، امروز متوجه شدند که بازیکنان ایران بدلیل اهمیت بیشتر مقام هفتمی بخودشان فشاری برای پیروز شدن نیآوردند . در مجموع هند تیم قابل احترامی بود .

 

 

ارسال دیدگاه