دفعات بازدید: 381

تاریخ انتشار: 1394/07/12 - 20:19

تکابی : كارگروه مشترك پينگ‌پنگ همگاني با همكاري شهرداري برگزار مي‌شود

رئيس هيأت تنيس روي ميز استان اصفهان گفت: طبق تعاملي که با شهردار اصفهان و سرپرست سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري اصفهان صورت گرفته، قرار است که يک کارگروه تنيس روي ميز همگاني مشترک بين پارک ها و اماکن عمومي برگزار شود .

مهدی تکابی

به گزارش اولین پایگاه رسمی خبری تنیس روی میز ایران ، مهدی تکابی در گفتگو با ایمنا در خصوص شرایط این هیأت اظهار داشت: بودجه مصوب شده و مشخصی برای تأمین هزینه های هیأت وجود ندارد و منبع درآمدزایی هيأت از طریق اسپانسرها و کمک هاي خيرين و مردمي و برگزاري کلاس هاي آموزشي مي باشد. فدراسيون و اداره کل ورزش و جوانان بيشتر در زمينه هاي معنوي و فکري حمايت کننده هستند.

وي افزود: طبق تعاملي که با مهدي جمالي نژاد شهردار اصفهان و مسعود انصاري مهر سرپرست سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري اصفهان صورت گرفته قرار است يک کارگروه تنيس روي ميز همگاني مشترک در پارک ها و اماکن عمومي برگزار شود.

رئيس هيأت تنيس روي ميز استان ادامه داد: در اين طرح با همكاري شهرداري اصفهان، تعدادي ميز تنيس روي ميز در پارك و اماكن عمومي سطح شهر مستقر خواهد شد تا شهروندان از جمله بانوان به راحتي از اين امكانات براي پرداختن به ورزش تنيس روي ميز استفاده كنند.

تکابي در پايان گفت: مسابقات دسته دو بزرگسالان مردان كشور از 15 تا 17 مهرماه در خانه تنيس روي ميز اصفهان برگزار مي شود. در اين مسابقات 12 شرکت کننده از استان هاي مختلف به رقابت با يکديگر مي پردازند که  3 نفر از آنها از استان اصفهان هستند .

لینک خبر : http://ttclub.ir/View_News.aspx?ID=8726

ارسال دیدگاه