دفعات بازدید: 1,030

تاریخ انتشار: 1394/07/12 - 20:44

شروع تمرینات تیم فوتسال استقلال نوین ماهشهر

تيم فوتسال استقلال نوين ماهشهر كه خود را جهت حضور پر قدرت در مسابقات ليگ دسته يك كشور مهيا مينمايد از روز شنبه چهارم مهرماه تمرينات خود را زير نظر كياوش علاسوند مربي جوان, خوشنام وتحصيل كرده فوتسال استان خوزستان در دونوبت صبح و عصر در سالن بعثت و سالن تازه تأسيس شهرداري ماهشهر اغاز نمود. گفتنی است  بابک دوانی و احسان قنواتی که از افراد شناخته شده ورزش شهرستان ماهشهر میباشند، به عنوان مربی در کنار علاسوند کادر فنی این تیم را تشکیل میدهند.

استقلال نوین ماهشهر

ابوالفضل سلطاني سرپرست جوان اما باتجربه فوتسال شهرستان كه الحق و الانصاف از وزنه هاي فوتسال شهرستان محسوب ميگردد و زحمات وي در اين رشته بر كسي پوشيده نيست, به خبرنگار ما گفت: امسال برنامه ههاي خوبي در جهت رشد و تعالي فوتسال در گام اول و رسيدن به جايگاه هاي بالاتر در ليگ دسته يك كشور و صعود به ليگ برتر در گام دوم هدف گذاري گرديده, كه اميدواريم با عنايت مسئولين دلسوز و زحمات كادر فني و تلاش و كوشش بازيكنان به ثمر بنشيد تا انشالله يكبار ديگر شاهد حضور نماينده اي ديگر از اين شهرستان در ليگ برتر كشور باشيم.

ايشان خاطر نشان كردند: ضمن تشكر از زحمات مديرعامل پرتلاش و دلسوز تيم جناب اقاي احمد ثابت امسال توانستيم با به خدمت گرفتن چند بازیکن جدید از استان خوزستان و استانهاي اطراف و با جذب یکي از بازیکنان تيم ملی امید كشورمان با ترکیبی جوانتر از سالهاي گذشته در کنار بازیکنان با تجربه تیمی منسجم و قدرتمند را روانه مسابقات ليگ دسته يك كشور نماييم.

وي در ادامه ياداور شد بتوانيم دل هوداران و تماشاگران متعصب و خونگرم ماهشهر را که هميشه و در همه حال يار و ياور ما بودند را شاد كنيم.

ايشان در پايان اضافه كرد با توجه به زمان خوبی که تا آغاز لیگ باقی مانده تمرینات تیم بصورت دو نوبت در روز انجام میشود و سپس برای برپایی اردويي چند روزه و برگزاري چند دیدار تداركاتي به يكي از استان هاي كشور اعزام ميگردند تا با امادگي كامل گام به مسابقات ليگ دسته يك كشور بگذاريم. در آخر از تمامی علاقه مندان به ورزش خصوصا دوستداران فوتسال شهرستان تقاضا دارم برای موفقيت مجموعه استقلال نوین ماهشهر ما را از دعاي خير خود محروم نكنند و در روز مسابقه سالن بعثت ماهشهر را مملو از تماشاچي نمايند.
اميدوارم بتوانيم نماينده شايسته اي براي شهر عزيزمان باشيم.

 

منبع : دی اسپورت

ارسال دیدگاه