دفعات بازدید: 2,069

تاریخ انتشار: 1394/07/15 - 21:35

بازديد شاپور ياوري از تمرينات بسكتبال نو آموزان و نونهالان بندرامام خميني(ره)

شاپور ياوري مديرعامل باشگاه ورزشي پتروشيمي بندرامام با حضور در سالن تربيت بدني بندرامام خميني(ره) از تمرينات نو آموزان و نونهالان بسكتبال اين منطقه بازديد بعمل آورد.

شاپور یاوری

به گزارش پایگاه خبری ورزش بندر ماهشهر مديرعامل باشگاه ورزشي پتروشيمي بندرامام حضور تيم بسكتبال اين تيم در ليگ برتر كشور را فرصتي مناسب براي ارتقاء اين رشته در سطح استان خوزستان ذكر نمود و با اشاره به هوش بالاي بازيكنان خوزستاني بر آموزش بازيكنان مستعد تأكيد كرد.

شاپور ياوري ضمن ابراز خرسندي از اشاعه ورزش مفرح و دانشگاهي بسكتبال در استان به ويژه مناطق همجوار شهرك بعثت اظهار اميدواري نمود با مشاركت هرچه بيشتر پيشكسوتان استان و شهرستان در كنار ارتقاء امكانات ورزشي سالن هاي موجود به همراه  ايجاد بستر مناسب جهت رشد و پرورش بازيكنان بتوان در آينده شاهد  شكوفايي و درخشش بازيكنان خوزستاني در اين رشته ورزشي باشيم.

وي در پايان خاطر نشان كرد تشكيل كميته هاي فني و برپايي مسابقات داخلي در سطح استان از جمله اقداماتي است كه مي تواند در رسيدن به اهداف پيش بيني شده بسيار تأثير گذار باشد.

شاپور یاوری پتروشیمی بندرامام

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

  • سعید قنواتیان

    تاریخ : ۱۶ - مهر - ۱۳۹۴

    با سلام ، بدین وسیله مراتب تشکر و قدردانی از جناب آقای یاوری مدیر عامل محترم باشگاه پتروشیمی بندر امام و عضو محترم هیئت ریيسه هیئت بسکتبال استان خوزستان بابت بازدید از تمرینات بسکتبال بندرامام خمینی را اعلام نموده و امیدواریم تداوم چنین اقداماتی باعث رشد بسکتبال در منطقه گردد . مطمئنا با این حرکات و اقدامات و توجه به بحث پایه در بسکتبال منطقه بر اساس پتانسیل موجود به نتایج مطلوبي خواهیم رسید . ضمنا از حضور گرامی جناب مهندس منصوری و جناب آقای صفرنژاد در این بازدید سپاسگزاریم .


ارسال دیدگاه