دفعات بازدید: 4,054

تاریخ انتشار: 1394/07/15 - 22:42

جلسه هیئت ورزش های همگانی ماهشهر برگزار شد+عکس و مصوبات

ورزش بانوان ماهشهر

با حضور خادم علی تهذیبی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندر ماهشهر و خانم دکتر وشاحی رئیس امور ورزش بانوان بندر ماهشهر ، سیمین کیماسی رئیس هیات و وحید کاظمی نژاد نایب رئیس هیات جلسه هبئت ورزش های همگانی ماهشهر با کمیته های زیر مجموعه برگزار شد.

در این جلسه ابتدا خادم علی تهذیبی ضمن تاکید بر اهمیت ورزش های همگانی برای عموم گفت : بحث سلامت و نشاط یکی از معضل های اصلی جامعه در بخش سلامتی است و باید توجه ویژه ای به آن داشت.

تهذیبی در پایان افزود : در هیات ورزش های همگانی رشته ها و ورزش های مختلفی وجود دارد که برای اقشار مختلف مردم  در بخش نشاط و سلامت مفید میباشد از این رو از این هیات حمایت خواهیم کرد تا بتواند برنامه های خود را هر چه بهتر به انجام برساند.

خادم علی تهذیبی

در ادامه این جلسه سهیلا وشاحی رئیس امور ورزش بانوان بندر ماهشهر ضمن تاکید بر اجرای برنامه های مختلف ورزشی در شهرستان بندر ماهشهر عنوان کرد : هیات ورزش های همگانی یکی از هیئت های است که بصورت مستقیم با اقشار مختلف مردم رو به رو است که این مهم وظیفه این هیات را برای انجام همایش های مختلف از جمله پیاده روی های خانوادگی و همایش های صبگاهی و … بیشتر میکند.

وشاحی در پایان با توجه به تاکید ویژه خادم علی تهذیبی رئیس اداره ورزش و جوانان بندر ماهشهر بر توسعه ورزش های همگانی در بین اقشار مختلف مردم افزود :  بی شک با توجه به برنامه ریزی های که انجام شده است در 5 ماه پایانی سال همایش های خوبی در این بخش انجام خواهد شد.

مصوبات جلسه :

1- برگزاری همایش ایروبیک ماراتن 17 مهرماه 1394

2- تغییرات در برخی کمیته های زیر مجموعه هیات ورزش های همگانی ( بزودی تغییرات روی خروجی سایت خواهد رفت)

3- برگزاری جلسات مختلف مختص هر کمیته

4- برنامه ریزی های لازم جهت انجام همایش های مختلف در شهرستان

ورزش های همگانی ماهشهر

ارسال دیدگاه