دفعات بازدید: 7,391

تاریخ انتشار: 1390/10/14 - 1:49

احیای دوباره هندبال آقایان درماهشهر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان ماهشهر از احیای دوباره فعالیت هندبالیست‌های مرد در این شهرستان خبر داد

غلامرضا خنفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار داشت: تیم هندبال آقایان ماهشهر که در گذشته دور یکی از قطب‌های قدرتمند این رشته ورزشی در استان خوزستان محسوب می‌شد بعد از ایجاد وقفه در فعالیتش به دلیل مشکلات مالی، دور جدید تمرین‌های خود را آغاز کرد.
وی‌ اضافه کرد: با تلاش و پیگیری‌های مستمر اداره ورزش و جوانان و البته با توجه به وظیفه‌ای که داشتیم فعالیت هندبال آقایان را در ماهشهر احیا کرده تا ورزشکاران این رشته ورزشی در منطقه از این به بعد بدون دغدغه فعالیت‌های خود را دنبال کنند.
رئیس اداره ورزش و جوانان ماهشهر ‌افزود: تیم هندبال آقایان ماهشهر در سال جاری برای نخستین بار به عنوان نماینده استان خوزستان در مسابقات قهرمانی کشور در استان کرمانشاه شرکت می‌کند.
وی همچنین با اشاره به فعالیت بانوان هندبالیست ماهشهری خاطرنشان کرد: در بهمن ماه سال جاری برای نخستین بار میزبان مسابقات هندبال قهرمانی بانوان استان خوزستان بوده و تیم بانوان ماهشهر نیز با قدرت تمام در این مسابقات شرکت می‌کند.
خنفری در ادامه از برگزاری نخستین همایش فریزبی خانوادگی ایران در ماهشهر خبر داد و تصریح کرد: این همایش روز شانزدهم دی ماه به میزبانی اداره ورزش و جوانان ماهشهر و به شکل تیمی برگزار می‌شود.
وی در پایان اضافه کرد: در پایان نخستین همایش فریزبی خانوادگی کشور جوایزی به قید قرعه به شرکت‌کنندگان اهدا می‌شود.

ارسال دیدگاه