دفعات بازدید: 9,263

تاریخ انتشار: 1390/10/18 - 14:23

گرشاسبی : 132 پروژه ورزشی دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد

مدیركل ورزش و جوانان خوزستان:

132 پروژه ورزشی دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد

اهواز- مدیر كل ورزش و جوانان خوزستان گفت: 256 پروژه ورزشی در خوزستان در دست اجرااست كه تا دهه فجر امسال 132 پروژه به بهره برداری می رسد.

‘حمید رضا گرشاسبی’ شنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: درحال حاضر ورزش های محله ای در استان بسیار كاهش یافته است و اغلب زمین های ورزشی كه مربوط به ورزش های محله ای بودند به دلیل توسعه شهری از بین رفته اند و زمین های ورزشی محله ای بسیار كاهش یافته است.

وی گفت: اغلب زمین های محله ای از بین رفته و جایگزینی هم برای این زمین ها تعیین نشده است.

گرشاسبی افزود: در حال حاضر پروژه های زیادی برای احداث مكان های ورزشی در استان در نظر گرفته شده و اعتبارات مناسبی هم در این زمینه اختصاص یافته است.

این مقام مسوول بیان داشت: خوزستان در سال 89 رتبه دوم كشوری را در بخش ورزش كسب نمود كه با فراهم ساختن زمینه های مناسب ورزشی برای جوانان و نوجوانان دستاوردهای بیشتری در این زمینه كسب خواهیم كرد.

وی با اشاره به اینكه ورزش بانوان به خوبی دنبال می شود افزود: در حال حاضر برای بانوان خوزستانی امكانات لازم در ورزشگاه ها و یا در سطح پارك ها برای ورزش این قشر وجود دارد.

گرشاسبی بابیان اینكه امسال 9 استخر جدید در استان فعال شده است افزود: در حال حاضر كمتر شهرستانی استخر دارد و برای اتمام پروژه های ورزشی 110 میلیارد ریال قول مساعدت داده شده است.

ارسال دیدگاه