دفعات بازدید: 4,611

تاریخ انتشار: 1390/10/19 - 1:34

تیم فوتسال بندر امام خمینی (ره) قهرمان مسابقات فوتسال بنادر کشور شد

خبرگزاری پانا: تیم فوتسال بندر امام خمینی (ره) طی چهارمین دوره مسابقات فوتسال بنادر کشور در بندر انزلی موفق به کسب عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات شد.

 

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، معاون اداری و مالی و رئیس کمیته ورزش این اداره کل ضمن تبریک این موفقیت به مدیر و کارکنان این اداره کل ، این موفقیت جدید را در ادامه موفقیت های متوالی این تیم در میادین ورزشی مختلف عنوان کرده و گفت : این تیم با برخورداری از کادر مربیگری و بازیکنان توانمند و ورزیده همواره ثابت کرده که در رقابت های ورزشی از قدرت و استعداد خوبی برخوردار است .

مقصود خادمی بصیر در ادامه اظهار داشت: تیم فوتسال بندر امام خمینی (ره) به سرپرستی مهدی قیم و حسن کردانی و مربیگری شهریار قلی زاده و بازیکنان جوان و مستعد ضمن پشت سرگذاشتن حریفان خود در مراحل متعدد مسابقات ، در بازی نهایی مقابل تیم بندر لنگه قرار گرفت و با نتیجه 4 بر 2 موفق به کسب عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات شد .

شایان ذکر است در راستای برنامه ریزی های از پیش تعیین شده کمیته ورزش و در رأس آن معاون اداری و اداری این اداره کل ضمن برگزاری جلسات مختلف پیش از آغاز مسابقات و تصمیمات اخذ شده مبنی بر چگونگی نحوه ی انتخاب بازیکنان و کادر مربیگری به منظور آمادگی هر چه بیشتر در مسابقات اقدامات لازم صورت پذیرفت .

این تیم طی 45 جلسه تمرین هوازی (تنفسی – قوای – جسمانی ) و غیر هوازی ( تاکتیکی –تکنیکی – سرعتی – فردی ) با 40 بازیکن به تمرینات تحت نظر مربی و بازیکن تیم شهریار قلی زاده ،شروع به فعالیت کرد که سرانجام به انتخاب 10 بازیکن برتر بر اساس شاخص های مورد نظر شد .

ارسال دیدگاه