دفعات بازدید: 3,459

تاریخ انتشار: 1390/10/20 - 0:18

خبر فوری

 

متاسفانه این روزها ایمیل ها و پیغامهایی از برخی دوستان بدستمان می رسد که تعجب بسیاری را بهمراه دارد و دائماً پیام میدهند که چرا نظرات ما تایید نمیشود.

 درجواب این عده از دوستان محترم باید عنوان کنم که سایت ما متعلق به تمام اقشار و طیفهای ورزش می باشد با دیدگاههای مختلف وما چون عهد کرده ایم که عدالت را رعایت نماییم از تمام دیدگاهها ونظریات دوستان استفاده میکنیم وباافتخار منتشر میکنیم . بعد از انتشار این دیدگاهها و افکار زمینه را برای نقد یا بررسی بعهده افکار عمومی میگذاریم اما فقط در صورتی که به شخص خاصی توهین شود یا تهمتی زده شود نظر تایید نمیشود. در غیر اینصورت حتی اگر از اینجانب به عنوان مدیر سایت هم انتقادی شود مطمئن باشید نظر مذکور تایید خواهد شد.

لذا با این روش باب تنوع و تکثر و در نهایت فعالیت همه گیر از تمام طیفها را در صحنه فراهم میکنیم. درخاتمه از برخی دوستان تمنا دارد در این باره با منطق و تامل بیشتری تفکر نمایند. اینجانب فقط از نامه ها ونوشته ها و….که توهین یا بحث خصوصی تلقی میگردد جلوگیری مینمایم ودر عوض اعتقاد دارم هر کس با هر دیدگاه چه موافق و چه مخالف هرطرح و برنامه وراهکاری برای بهبود و پیشرفت ورزش دارد ما مسئول و موظفیم که دیدگاهها و نوشته های آنان را در سایت قرار دهیم.

ضمناً خواهشمند است در موقع نظرات نام و نام خانوادگی خود را درج نماید در پایان از همه عزیزان که توجه ویژه ای به این سایت و ورزش ماهشهر دارند تشکر و قدردانی مینمایم.

 

با تشکر

 وحید کاظمی نژاد – مدیریت سایت

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :3

  • بنفشه آقايي

    تاریخ : ۲۰ - دی - ۱۳۹۰

    باسلام وخسته نباشيد و تشكر از تمامي زحمات جنابعالي در امر ورزش .خبر فوري شمارو خواندم اين جواب به تمام دوستان خوب ما:

    يادم باشد حرفي نزنم كه به كسي بربخورد
    نگاهي نكنم كه دل كسي بلرزد
    خطي ننويسم كه آزاردهد كسي را
    كه تنها دل من دل نيست….

    اگر تمامي آدمهاي روي زمين قبل ازانتقاد از ديگري خودش رو نگاه كنه و ببينه همون صفت يا ويژگي كه به كسي مي خوادنسبت بده در خودش هست يانه ،هرگز انگشت اشاره ما به سمت كسي نمي رفت.
    اگر تمامي آدمهاي دنيا مي دونستندكه هركس را بهر كاري ساختند هرگز حسادت از درخشيدن كارفردي باعث زدن تهمت نمي شد.
    شاد باشيد


  • من

    تاریخ : ۲۰ - دی - ۱۳۹۰

    با سلامی دوباره خدمت شما اقای کاظمی نزاد بعضی نظرات هستند که نه جنبه توهین به کسی دارند….ونه خصوصی تلقی میشوند اونها چرا تایید نمیشوند


  • مهدي بهروزي

    تاریخ : ۲ - بهمن - ۱۳۹۰

    ضمن عرض سلام،سپاس و امتنان فراوان از زحمات و تلاشهاي مجدانه آقاي كاظمي نژاد عزيز: پيشنهاد مي كنم در جهت اشاعه بنيادين فرهنگ ورزش وتندرستي وايجاد بستري فني و تخصصي تر براي همگاني كردن ورزش،با عنايت به پتانسيل نيروي انساني علاقه مند و فعال،در زمينه برگزاري دوره هاي مربيگري در رشته هاي مختلف،برنامه ريزي فرماييد.ضمن اينكه در اين راستا مي توان با هماهنگي امور ورزش شركتهاي فعال در منطقه ويژه،از پتانسيل مالي موجود،بهره گيري كرد.


ارسال دیدگاه