دفعات بازدید: 232

تاریخ انتشار: 1390/06/24 - 10:42

تیم حراست شرکت پتروشیمی فجر، قهرمان مسابقات جام عید سعید فطر

در این دیدار ابتدا حراست سازمان منطقه ویژه اقتصادی در نیمه اول با ضربه زیبای مجید عساکره توانست اولین گل بازی را در دروازه حریف جای دهد که در نهایت دو تیم با همین تک گل به رختکن رفتند. نیمه دوم این دیدار را تیم حراست بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر با شروعی طوفانی آغاز کرد و توانست در همان دقایق ابتدایی توسط سید قاسم موسوی مهاجم خود که دومین گلش را در این رقابتها به ثمر رساند، دروازه حریف خود را باز کرده و نتیجه را به تساوی کشاند.

بعد از به ثمر رسیدن این گل بازی به خشونت کشیده شد و داور مسابقه اخطارهای متعددی به بازیکنان هر دو تیم داد که سهم تیم حراست بهداشت و درمان دو کارت زرد برای مهدی مدنی و سید جواد هاشمی بود و سهم تیم حراست سازمان منطقه ویژه پنج کارت زرد برای یوسف آلبوغبیش، حسین مرفاوی، عبدالحسین زبیدی، محمود یوسفی و جعفر عطشانی بود و در ادامه حسین مرفاوی و جعفر عطشانی با دریافت اخطار دوم با کارت قرمز داور مسابقه روبرو شدند که از خروج از زمین ممانعت کرده و بازی توسط داور متوقف شد و این توقف باعث گردید داور در دقیقه 18 نیمه دوم بدلیل تخلف تیم حراست سازمان منطقه ویژه اقتصادی بازی را ناتمام به پایان برساند . پس از آن هیأت برگزاری مسابقات پس از تشکیل جلسه، حراست بهداشت و درمان را به عنوان تیم سوم مسابقات معرفی کرد.

پس از این بازی تیم‌های حراست شرکت پتروشیمی فجر و حراست شرکت عملیات غیرصنعتی جهت کسب مقام قهرمانی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار نیز با گلهای حسین دیلمی و محمد عسکری نسب برای تیم پتروشیمی فجر و سید مهدی موسوی برای عملیات غیرصنعتی با نتیجه 2 بر 1 به سود تیم حراست پتروشیمی فجر به پایان رسیده و این تیم مقام قهرمانی را از آن خود کند.

در این رقابتها محمد عسکری نسب از تیم حراست پتروشیمی فجر با 8 گل زده عنوان برترین گلزن را از آن خود کرد. همچنین عنوان تیم اخلاق به تیم منتخب بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر رسید.

در حاشیه این رقابتها احمد متور سرپرست تیم حراست شرکت عملیات غیرصنعتی ضمن گفتگو با واحد خبر روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر کیفیت این رقابتها را مطلوب اعلام کرد و اظهار داشت: این رقابتها جهت تقویت روحیه پرسنل حراست بسیار خوب می‌باشد و اظهار امیدواری کرد که ان‌شاءالله برای دوره‌های بعد این مسابقات منسجم‌تر از لحاظ داوری و زمان برگزاری انجام گردد تا تیم‌ها بتوانند با آمادگی مطلوب‌تر در مسابقات حضور پیدا کنند. وی ضمن تشکر از مسئولین برگزاری این رقابتها اضافه کرد: ان‌شاءالله در صورتی که قرار باشد این مسابقات ادامه یابد در دوره‌های بعدی مسئولین برگزاری نسبت به هموار نمودن زمین و سیستم روشنایی آن اقدام نمایند.

همچنین قاسم درویشی سرپرست تیم حراست شرکت پتروشیمی فجر نیز در گفتگو با واحد خبر روابط عمومی بهداشت و درمان ماهشهر ضمن قدردانی از مسئولین برگزاری این رقابتها خصوصاً کاوه اقبال کیانی سرپرست حراست بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر هدف ورزش را دوستی و مؤدت و ارتباط نزدیک اعلام کرد و افزود: با توجه به اینکه مجموعه حراستها نزدیکی خاصی به هم دارند برگزاری اینچنین مسابقاتی این وحدت و دوستی را بیشتر می‌کند.

ارسال دیدگاه