دفعات بازدید: 2,315

تاریخ انتشار: 1390/10/27 - 1:04

زهره آرمان : انتخابی تیم ملی کاراته بانوان ( کاتا ) بهمن ماه در تهران برگزار میشود

زهره آرمان در گفتگو با پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر فرمود : قرار است 27 بهمن ماه در مسابقات کشوری انتخابی تیم ملی ( کاتا) شرکت نمایم.

سرمربی تیم کاتا استان خوزستان در ادامه فرمود : بازیکنان زیادی در مسابقات کشوری داشتیم که مقام های متعددی آورده اند که از جمله این مقام ها میتوان به قهرمانی سمیرا ذاکری در بزرگسالان  ،  قهرمانی کوثر سعیدی زاده در جوانان ، الهه نعمتی پور در زیر 21 سال اشاره نمود .

زهره آرمان در ادامه افزود : از جناب آقای  گرشاسبی مدیر کل محترم اداره  ورزش و جوانان استان خوزستان تشکر میکنم زیرا ایشان باعث ایجاد انگیزه در بین ورزشکاران ما شد و از تیم و بازیکنان ما تقدیر به عمل آورد که جا دارد از ایشان قدردانی نمایم.

زهره آرمان در ادامه از برخی از مسئولین گله کرد و فرمود : در مقاطع مختلف از بازیکنان تقدیری به عمل می آید ولی بعضا مشاهده شده که از مربیان این بازیکنان تقدیری به عمل نمی آید که امیدوارم توجه بیشتری به مربیان در رشته های مختلف بشود.

ایشان در پایان حمایت مسئولین را در جهت پیشرفت بیش از پیش رشته کاراته در شهرستان ماهشهر خواستار شد و فرمود : ماهشهر پتانسیل های فراوانی در رده بانوان بخصوص رشته کاراته دارد که مطمئنا با کمک مسئولین میتوانیم به مدال های رنگارنگ بیشتری در سطح کشور برسیم.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :4

  • شهریاری

    تاریخ : ۲۷ - دی - ۱۳۹۰

    خسته نباشید میگم خدمت خانم آرمان ضمن اینکه از زحماتی که ایشان در رشته کاراته و برای فرزندان ما میکشند تشکر و قدردانی مینمایم ضمنا از از مدیر سایت خواهشمند است توجه بیشتری به ورزش بانوان و رشته کاراته نماید


  • m.raki

    تاریخ : ۵ - بهمن - ۱۳۹۰

    خانم ارمان از زحمات بی کران شما متشکرم


  • افروز

    تاریخ : ۲۰ - اسفند - ۱۳۹۰

    سنسی آرمــــــــــــــــــــان تو بی نظیری و زحمت هایی که توی راه کاراته کشیدی از چشم کسی پنهوووون نیست ما همیشه دوست داریم و سپاسگذار.


  • يوسف عليپور

    تاریخ : ۲۱ - اسفند - ۱۳۹۰

    با سلام .به گرمي انگيزه ي بي بديلتان.واقعا از زحمات شما مربي ارجمند در راستاي رشد ورزشي و بالندگي فرزندم متشكرم.اميدوارم هميشه پابرجا وبرقرار باشيد. پدر شقايق عليپور


ارسال دیدگاه