دفعات بازدید: 41,687

تاریخ انتشار: 1394/10/19 - 11:48

احمد نصریون : ورزش بانوان در سلامت جامعه تاثیر بسزایی دارد

احمد نصریون

احمد نصریون رئیس امور ورزش پتروشیمی رازی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری ورزش ماهشهر در خصوص میزبانی مسابقات بانوان صنایع پتروشیمی بالای ۲۶ سال عنوان کرد: در این مسابقات  طبق سمیناری که اردیبهشت ماه سال جاری به میزبانی پتروشیمی خراسان برگزار شد قرار بر این شد که ما میزبان رشته های بدمینتون،تنیس روی میز وشطرنج باشیم که خدا را شکر با برنامه ریزی مناسب و نظر مساعد مدیریت شرکت توانستیم این مهم را در این شهرستان به شکلی مطلوب برگزار کنیم.

.

وی با اشاره به نگاه مدیریت پتروشیمی رازی به ورزش های همگانی گفت: مدیران این شرکت علاقمند به فعالیت در زمینه ورزش همگانی هستند و همیشه تاکید بر حضور کارکنان و خانواده آنها در محیط ورزش دارند.

.

نصریون درخصوص نقش ورزش در بانوان بالای ۲۶ سال افزود: بانوان رکن اصلی خانواده هستند لذا اگر خانم ها از لحاظ روحی و روانی سالم باشند نه تنها در خانه بلکه در جامعه هم تاثیرات مثبت آن را خواهیم دید و بی شک امر ورزش در این مهم تاثیر بسزایی دارد.

نصریون

رئیس امور ورزش پتروشیمی رازی با اشاره به اهمیت بخش پایه خاطر نشان کرد: خدا را شکر پتروشیمی رازی در این بخش از مربیان مجرب و کاردانی بهره میبرد و اعتقاد داریم که ورزش همگانی پایه گذار ورزش های حرفه است و هم اکنون این باشگاه در رشته های مختلفی مانند فوتسال ، شطرنج ، تنیس روی میز، شنا ، آمادگی جسمانی ، والیبال ، بسکتبال ، بدمینتون ، بدنسازی و یوگا مشغول به فعالیت است.

.

احمد نصریون در پایان افزود : جا دارد از حمایت های بی شائبه جناب آقای احمدی دشتی مدیرعامل پتروشیمی رازی ، جناب آقای ترکشاد معاون اداری مالی پتروشیمی رازی ، جناب آقای بردیده رئیس مجتمع پتروشیمی رازی ، جناب آقای سامانی رئیس امور اداری و جناب آقای اکبری رئیس امور مالی پتروشیمی رازی و همچنین جناب آقای زاهد نژاد رئیس خدمات پتروشیمی رازی که با پشتیبانی و حمایت های بی دریغ خود ما را در جهت پیشبرد اهداف ورزشی شرکت و همچنین میزبانی مسابقات بانوان صنایع پتروشیمی یاری دادند تشکر و قدردانی نمایم.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :3

  • رضا حیاتی

    تاریخ : ۱۹ - دی - ۱۳۹۴

    درود بر برادر عزیزم جناب آقای نصریون و مدیریت محترم و ورزش دوست پتروشیمی رازی.


  • انيسا رفيع زاده

    تاریخ : ۲۰ - دی - ۱۳۹۴

    با سلام
    و خسته نباشید و خدا قوت به آقای نصریون بخاطر میزبانی بی عیب و نقص أیشان در چهارمین المپیاد ورزشی صنایع پتروشیمی و آرزوی سلامتی روز افزون برای أیشان .و سپاس بیکران از زحمات سرکار خانم ریسی و کادر فنی پتروشیمی رازی.


  • اکبر درویشی

    تاریخ : ۲۶ - دی - ۱۳۹۴

    با سلام و خسته نباشی خدمت آقای نصریون امیدوارم همیشه در کارهایتان موفق باشید .


ارسال دیدگاه