دفعات بازدید: 7,457

تاریخ انتشار: 1394/11/05 - 22:21

تهذیبی : ما هرگز بر اساس غوغاسالاری، سر و صدا و مسائل حاشیه‌ای تصمیم‌گیری نمی‌کنیم

رئیس اداره ورزش و جوانان ماهشهر از اجرای بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال پروژه ورزشی در این شهرستان خبر داد.

تهذیبی خادم علی ماهشهر

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر خادم‌علی تهذیبی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندر ماهشهر اظهار کرد: طی سه سال اخیر بیش از ۱۲ پروژه عمرانی بسیار سنگین در شهرستان بندر ماهشهر اجرا شده است.

وی ادامه داد: در طول این مدت افزون بر ۱۲۰ میلیارد ریال فقط در بحث پروژه‌های عمرانی نظیر استخر شهرک طالقانی، استخر دولتی اداره ورزش و جوانان ماهشهر، ساختمان اداری، خوابگاه بندر امام، سالن رزمی بندر امام، چمن طبیعی شهرک طالقانی و بسیاری پروژه‌های احداثی و بازسازی شده دیگر هزینه شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: اولویت ما در بحث احداث و توسعه امکانات ورزشی بر اساس آمار ورزشکاران بیمه شده، مدال‌آوران و قهرمانان و رشته‌ای مثل ژیمناستیک که فاقد سالن مخصوص به خود بوده، است.

تهذیبی با بیان اینکه ما بر اساس اولویت‌بندی کار می‌کنیم، تصریح کرد: ما هرگز براساس غوغاسالاری، سر و صدا و مسائل حاشیه‌ای تصمیم‌گیری نمی‌کنیم و در حال حاضر اولویت با رشته‌هایی همچون ژیمناستیک است.

وی در پایان متذکر شد: اگر در سال آینده اولویتی در نظر گرفته شود، این اولویت برای احداث و تجهیز سالن ژیمناستیک و رشته‌های دیگر خواهد بود.

خبرنگار : فرشاد آل ناصر

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :2

  • میرشکاری

    تاریخ : ۵ - بهمن - ۱۳۹۴

    سلام
    خدا قوت می گم به رئیس محترم تربیت بدنی ماهشهر آقای تهذیبی وسپاس فراوان بخاطر زحماتی که برای مجموعه ورزشی شهرستان ماهشهر می کشند. از خدا برای ایشان عمری با عزت خواستارم .


  • وليدعساكره

    تاریخ : ۶ - بهمن - ۱۳۹۴

    درود بر مرد زحمتکش ماهشهر شما افتخار ماهشهر هستید که با ورود شما به ماهشهر شاهد رونق وشکوفایی در ورزش شده ایم و همه إمکانات را برای ورزش کاران فراهم کرده اید که یکی از بهترین آنها استخر ماهشهر بود که بعد از چند سال این پروژه عظیم را براه انداختید بازهم میگوییم ماهشهر به همچنین مردهای زحمتکشی نیاز دارد


ارسال دیدگاه