دفعات بازدید: 1,068

تاریخ انتشار: 1390/10/28 - 1:43

رييس هيات بدمينتون خوزستان گفت: هيات استان از مدال‌آوران خوزستان كه در سطح كشور صاحب مقام شدند، تجليل مي‌كند

رييس هيات بدمينتون خوزستان گفت: هيات استان از مدال‌آوران خوزستان كه در سطح كشور صاحب مقام شدند، تجليل مي‌كند.

غلام‌عباس دهنوي در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشي ايسنا در خوزستان درخصوص اعزام نمايندگان استان به مسابقات انتخابي تيم‌هاي ملي جوانان و بزرگسالان اظهاركرد: اكنون آرمين زكي‌زاده در رده سني جوانان و عليرضا زورمند و سجاد معلاني‌پور در رده سني بزرگسالان در مسابقات انتخابي تيم‌ملي حضور دارند كه پس از انجام بازي‌هاي دوره‌اي نفرات برتر انتخاب مي‌شوند.

وي افزود: در رده سني جوانان، اميد زيادي براي انتخاب زكي‌زاده وجود دارد و احتمال 90 درصد او به تيم‌ملي جوانان راه مي‌يابد.

رييس هيات بدمينتون خوزستان ادامه‌داد: در رده سني بزرگسالان به دليل نزديك بودن و حساسيت مسابقات، شانس كمتري براي انتخاب نمايندگان ما وجود دارد ولي آن‌ها تمام تلاش خود را خواهند كرد.

وي خاطرنشان‌كرد: براي اولين بار است كه نمايندگان خوزستان به مسابقات انتخابي تيم‌ملي بزرگسالان دعوت مي‌شوند و اين نشان مي‌دهد كه ما نيز در اين رده سني توانسته‌ايم ورزشكاران خوبي را معرفي كنيم. اين رقابت‌ها از امروز به مدت دو روز در تهران انجام مي‌شود.

دهنوي در ادامه با بيان اين‌كه در ايام دهه فجر برنامه‌هاي متعددي در دستور كار داريم، اظهاركرد: تجليل از مدال‌آوران كشوري و برگزاري مسابقات چندجانبه باشگاهي در بخش بانوان و آقايان و مسابقات چهارجانبه آقايان با شركت استان‌هاي هم‌جوار جزو برنامه‌هاي مهم ما در اين ايام است.

ارسال دیدگاه