دفعات بازدید: 1,826

تاریخ انتشار: 1394/11/13 - 23:16

آبادان میزبان مسابقات جایزه بزرگ تنیس روی میز کشور

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان از میزبانی این شهرستان در مسابقات جایزه بزرگ تنیس روی میز کشور خبر داد.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان خبر از اعلام موافقت رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور برای میزبانی آبادان از مسابقات جایزه بزرگ تنیس روی میز کشور با حضور بزرگان این رشته خبر داد.

پیمان ادیبی با اشاره به حضور تیم نفت آبادان در لیگ برتر تنیس روی میز کشور گفت: این درخواست به منظور توسعه، رشد و پیشرفت رشته تنیس روی میز در منطقه ارائه شد.

وی افزود: با توجه به کسب توافق برگزاری مسابقات جایزه بزرگ تنیس روی میز در آبادان، اکنون منتظر اعلام زمان برگزاری مسابقات تا پیش از پایان سال جاری از سوی فدراسیون هستیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان اظهار کرد: از آنجایی که قرار است در این مسابقات بزرگان تنیس روی میز کشور و همچنین بازیکنان خارجی (چینی و کره ای) حاضر در تیم های لیگ برتر حضور داشته باشند، لذا بایستی زمان برگزاری مسابقات جایزه بزرگ تداخلی با برگزاری مسابقات لیگ برتر نداشته باشد چون در غیر این صورت امکان حضور افراد شاخص ممکن نخواهد بود.

ادیبی تصریح کرد: در این نشست که روسای هیات تنیس روی میز آّبادان و شرکت پالایش نفت نیز حضور داشتند در خصوص برگزاری دوره های ارتقاء داوری و مربیگری در آبادان با هدف تقویت و ارتقای سطح دانش مربیان و داوران آبادانی نیز بحث و تبادل نظر شد که مورد موافقت رئیس فدراسیون نیز قرار گرفت.

ارسال دیدگاه