دفعات بازدید: 1,338

تاریخ انتشار: 1394/11/13 - 23:28

شناخت نفرات برتر مسابقات زورخانه‌ای خوزستان

رقابت‌های انتخابی پهلوانی و زورخانه‌ای خوزستان با شناخت نفرات برتر جهت اعزام به مسابقات کشوری به پایان رسید.

 

علی منظمی، دبیر هیات ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: این مسابقات روز جمعه (نهم بهمن‌ماه) در زورخانه حیدر کرار اهواز برگزار شد.

 

وی بیان کرد: این رقابت‌ها در رشته هنرهای فردی و در دو وزن ۹۰- و ۹۰+ کیلوگرم به انجام رسید.

 

دبیر هیات ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای خوزستان در ادامه گفت: در این مسابقات که در رده سنی آزاد برگزار شد، ورزشکاران در رشته‌های چرخ تیز، چرخ چمنی، میل بازی، میل‌گیری، سنگ و کباده با یکدیگر رقابت کردند.

 

او خاطرنشان‌کرد: ۲۸ ورزشکار در قالب تیم‌های شوشتر، دزفول، ماهشهر، پایگاه وحدتی و مسجدسلیمان در این مسابقات با یکدیگر رقابت کردند.

 

منظمی با اشاره به نفرات برتر وزن ۹۰- کیلوگرم مسابقات عنوان کرد: در رشته میل‌گیری سنگین، محمد نصیری از شوشتر به عنوان نخست دست یافت، در رشته کباده، محمد سیاوشی و فرزاد محمودی به ترتیب از شوشتر و مسجدسلیمان به صورت مشترک اول شدند، در رشته چرخ تیز این وزن، جعفر صادقی از پایگاه وحدتی در مکان نخست ایستاد و در رشته سنگ هم شهریار مرادی از مسجدسلیمان در جایگاه اول قرار گرفت.

 

وی گفت: در وزن ۹۰+ کیلوگرم تنها احمد گودرزی از شوشتر و در رشته کباده توانست به حد نصاب لازم دست پیدا کند و هیچ یک از ورزشکاران سایر رشته‌ها، حد نصاب لازم را کسب نکردند.

 

دبیر هیات ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای خوزستان با اشاره به رشته کباده در وزن ۹۰- کیلوگرم توضیح داد: در این بخش با توجه به این‌که دو ورزشکار به صورت مشترک اول شده‌اند، یک مسابقه انتخابی بین آن‌ها برگزار می‌شود و نفر برتر به مسابقات قهرمانی کشور اعزام خواهد شد.

 

او در پایان اظهار کرد: بدین ترتیب نفرات نخست هر یک از رشته‌ها در قالب تیم هیات خوزستان به مسابقات قهرمانی کشور که ۲۹ و ۳۰ بهمن‌ماه جاری در اصفهان برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

ارسال دیدگاه