دفعات بازدید: 6,796

تاریخ انتشار: 1394/11/17 - 12:14

سرمربی تیم پتروشیمی : کار سختی برای قهرمانی داریم / بازگشت پیمان حسنی به پتروشیمی

سرمربی تیم تنیس‌روی‌میز پتروشیمی بندرامام گفت: تمام تلاش‌مان را برای رسیدن به قهرمانی می‌کنیم ولی کار سختی در پیش داریم.

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر هدایت‌الله فرهادی در گفت‌وگو با (ایسنا)، اظهارکرد: با توجه به تعطیلی لیگ به دلیل حضور تنیسورها در چند تورنمنت بین‌المللی، وضعیت تمرینی بازیکنان‌مان را دورادور زیر نظر داشتیم.

هدایت الله فرهادی

وی افزود: از روز جمعه این هفته اردویی سه چهار روزه در تهران خواهیم داشت تا ان‌شاءالله بازیکنان‌مان برای بازی با دانشگاه آزاد به فرم ایده‌آل برسند.

سرمربی تیم تنیس‌روی‌میز پتروشیمی بندرامام گفت: تیم ما در حال حاضر با اختلاف نسبتا بسیاری نسبت به تیم دوم جدول، صدرنشین لیگ است و این نشان‌دهنده این است که بازیکنان و کادرفنی خوب عمل کرده‌اند.

وی بیان کرد: شاید ما از الان خودمان را قهرمان دور مقدماتی لیگ بدانیم ولی واقعیت این است که جام قهرمانی را پس از مسابقات پلی‌آف به تیم قهرمان می‌دهند. به هر حال ما در حال بردن شرایط به سمتی هستیم تا در مرحله پلی‌آف، بازی‌های خوبی انجام دهیم و امسال قهرمان شویم.

فرهادی خاطرنشان‌کرد: امسال با توجه به تقسیم بازیکنان میان تیم‌ها، کیفیت لیگ بالا رفته و جذابیت بازی‌ها نیز بیشتر شده است و تیم‌ها از قبل برنده نیستند و مسابقات هم گرم‌تر دنبال می‌شود.

پیمان حسنی پینگ پنگ

وی درباره اضافه شدن پیمان حسنی، به عنوان مدیرفنی به کادرفنی این تیم، گفت: آقای حسنی سال‌ها همراه تیم بودند و در این مقطع نیز با توجه به حساس شدن مسابقات، تصمیم گرفته شد که او در کنار تیم باشد تا به کادرفنی کمک کند. حسنی یکی از مربیان با تجربه کشور است و سابقه چند دوره قهرمانی با تیم پتروشیمی را دارد. او مربی شناخته شده‌ای است و امیدوارم که کمک کند تا تیم به قهرمانی برسد.

سرمربی تیم تنیس‌روی‌میز پتروشیمی بندرامام در پاسخ به این سوال که آیا کسب عنوان قهرمانی را برای تیم‌تان متصور هستید؟ عنوان‌ کرد: با توجه به امکاناتی که خوشبختانه مدیریت باشگاه در اختیارمان گذاشته است، تمام تلاش‌مان را برای رسیدن به این مهم می‌کنیم ولی کار، خیلی سخت است. با توجه به آن‌چه شنیده‌ام تیم شهرداری دو بازیکن چینی دیگر هم به ترکیب خود اضافه کرده است و با این وضعیت کار تیم ما برای رسیدن به قهرمانی سخت است.

وی افزود: ما هم به دنبال جذب بازیکن خارجی هستیم تا بتوانیم با ارائه بازی‌های خوب، به قهرمانی برسیم. با یکی دو بازیکن چینی صحبت کرده‌ایم و ان‌شاءالله طی روزهای آینده با آن‌ها به توافق می‌رسیم.

ارسال دیدگاه