دفعات بازدید: 6,019

تاریخ انتشار: 1394/11/18 - 18:24

افشین نوروزی : اردویی برگزار نشده که بگویند انگیزه نداریم/ احتشام زاده در ۴۴ سالگی به المپیک رفت

ملی‌پوش تنیس روی میز ایران گفت: هنوز اردویی برای تیم ملی برگزار نشده که بگویند بازیکنان انگیزه دارند یا نه.

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر افشین نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط خود اظهار داشت: هفته آینده سه بازی پیاپی در لیگ داریم که دو دیدار مقابل دانشگاه آزاد و شهرداری تبریز سخت خواهد بود. امیدواریم بتوانیم شرایط خوب خودمان را داشته باشیم.

افشین نوروزی

بازیکن پتروشیمی در مورد رویارویی با دانشگاه آزاد و شرایط تیم سابق خود گفت: دانشگاه آزاد نسبت به سال گذشته سه بازیکن اصلی خود یعنی نوشادو نیما و من را از دست داد و به همین دلیل شرایط سخت می‌شود. در این فصل بازیکنان تقسیم شده‌اند و نمی‌توان پیش بینی کرد کدام تیم از قبل برنده یا قهرمان می‌شود.

ملی پوش تنیس روی میز ایران در خصوص مسابقات مجارستان عنوان کرد: مسابقات در این سطح که جزء اپن های درجه یک محسوب می‌شود، سخت است و بازیکنان جوانی هم که حضور دارند، انگیزه‌شان بالاست. یک سری ایرادها در مسائل تکنیکی داشتم و باید بیشتر روی آنها کار کنم.

نوروزی در مورد اینکه لطف‌الله نسبی، سرمربی تیم ملی گفته است، نوروزی و عالمیان شرایط خوبی نداشتند، گفت: خودم هم این موضوع را قبول دارم، اما این رقابت‌ها بیشتر جنبه تدارکاتی داشت و ما باید خودمان را برای مسابقات جهانی و انتخابی المپیک آماده کنیم که هدف اصلی آنجا است.

وی همچنین در مورد اینکه سرمربی تیم ملی گفته است برخی بازیکنان پا به سن گذاشته دیگر انگیزه تمرین سخت را ندارند، گفت: به نظر من انگیزه خیلی ارتباطی به سن ندارد و انگیزه با اهداف و شرایطی که ترسیم می‌شود، به وجود می‌آید. از سوی دیگر من اکنون ۳۰ سال سن دارم و جوانم. زمانی مجید احتشام زاده با بیش از ۴۰ سال برای المپیک انتخاب شد. شاید سرمربی از دید فنی خودش به این موضوع نگاه کرده و من چنین برداشتی ندارم.

ملی پوش تنیس روی میز تاکید کرد: فدراسیون جدید با توجه به اینکه دیر روی کار آمد، هنوز اردویی برای تیم ملی برگزار نشده است که ببینند چه بازیکنی انگیزه دارد و چه کسی ندارد. احدی و اخلاق‌پسند را هم که می‌بینم از جوانترها هم انگیزه‌شان بالا است. اخلاق پسند در لیگ آلمان بازی می‌کند و احدی هم در مسابقات انتخابی همیشه جزء نفرات خوب تیم ملی بوده است. در لیگ هم شرایط خوبی داریم و تنها یک باخت به بازیکن چینی داشته‌ام.

وی با اشاره به رقابت‌های انتخابی گفت: سه دور انتخابی برگزار شده  و ما انتخاب شدیم و از سوی دیگر تنیس روی میز یک رشته انتخابی است و بازیکن جوانی هم پشت سر من قرار ندارد که بگوییم راه را برای آنها باز کنیم که بروند و نتیجه بگیرند.

نوروزی در مورد مسابقات جهانی گفت: ما می‌رویم که بهترین نتیجه را بگیریم. قهرمان جهان نبوده‌ایم که فشاری روی دوش‌مان باشد و مدال هم نمی‌خواهیم کسب کنیم. نتیجه گیری یا عدم نتیجه گیری در این رقابت‌ها به فدراسیون و سرمربی جدید تیم ملی برنمی‌گردد، چون اردویی نداشتیم و آنها هم تازه آمده‌اند.

 

ارسال دیدگاه