دفعات بازدید: 1,075

تاریخ انتشار: 1394/11/18 - 18:18

احدی : نمی‌دانم چه عجله‌ای برای اتمام لیگ وجود دارد/ همیشه بیش از دیگران تمرین کرده‌ام

بازیکن با سابقه تنیس روی میز گفت: نمی دانم مسئولان لیگ چه عجله‌ای برای تمام کردن مسابقات با فشردگی بالا دارند.

مهران احدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد مصدومیت خود در مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز اظهار داشت: این مصدومیت برای چند وقت پیش است، اما به دلیل اینکه مسابقات باشگاهی بود، نمی‌توانستم استراحت خوبی داشته باشم و در  رقابت‌های انتخابی با توجه به اینکه دست خودم بود، کنار کشیدم تا در آینده با توجه به تعهدی که داریم در باشگاه به مشکل نخورم.

احدی مهران پینگ پنگ

وی ادامه داد: در انتخابی هم نمی‌خواستم بازی کنم، اما به خاطر احترام به مسئولان فدراسیون و اینکه در آینده پشیمان نشو، شرکت کردم. در سال‌های گذشته هم در مسابقات انتخابی بدشانسی آوردم.

بازیکن با سابقه تنیس روی میز در مورد اینکه لطف‌الله نسبی، سرمربی تیم ملی گفته است، بازیکنان پا به سن گذاشته انگیزه‌ای برای تمرینات سنگین تیم ملی ندارند، گفت:مطمئنا انگیزه یک جوان از من که ۱۷، ۱۸ سال در تیم ملی بازی کرده‌ام بیشتر است، اما انگیزه به خود بازیکن باز می‌گردد. من در دور قبل دسته برتر هم نفر سوم شدم و در چندماه گذشته آسیب دیدگی جلوی حرکتم را گرفته است.

احدی گفت: قبل از مصدومیت هم از سایر نفرات بیشتر تمرین می‌کردم و شاید سوء تفاهمی برای سرمربی تیم ملی به وجود آمده است. علاقه بسیار زیادی به تنیس روی میز دارم و سعی کردم همیشه در بالاترین سطح باشم.

وی با اشاره به مسابقات لیگ برتر گفت: نمی‌دانم چرا مسئولان لیگ عجله زیادی برای تمام کردن مسابقات دارند، در حالی که بعد از فروردین مسابقه بین‌المللی وجود ندارد. این شرایط فشار زیادی به بازیکنان می‌آورد.

 

ارسال دیدگاه