دفعات بازدید: 1,594

تاریخ انتشار: 1394/11/22 - 14:50

مردان شاهین‌طبع قدرت پترو را به رخ هاشمی و تیمش کشیدند/ برد دلچسب پترو بر دانشگاه آزاد

تیم پتروشیمی بندر امام در تهران دانشگاه آزاد را شکست داد و به یک برد شیرین مقابل این تیم دست یافت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه ورزشی پتروشیمی بندر امام، مردان مهران شاهین‌طبع عصر امروز در هفته بیست و ششم لیگ برتر بسکتبال کشور در سالن حکیمیه تهران به مصاف تیم دانشگاه آزاد رفتند.

بسکتبال بندرامام ماهشهر

این دیدار در حالی برگزار شد که حاصل کار پترو از دو دیدار مرحله اول و دوم لیگ امسال یک پیروزی و یک شکست در مقابل هاشمی و شاگردانش بود و همین مسئله حساسیت دیدار امروز را دو چندان کرده بود.

در این مصاف پایاپای و حساس، پترویی‌ها در کوارتر نخست ۱۹ بر ۱۷ به پیروزی رسیدند اما در کواتر دوم نتیجه ۱۴ بر ۱۲ به سود دانشگاه آزاد رقم خورد تا نیمه نخست با تساوی ۳۱ بر ۳۱ به پایان برسد.

در نیمه دوم و کوارتر سوم این مسابقه شاگردان شاهین‌طبع بودند که نتیجه را ۱۸ بر ۱۷ به نفع خود رقم زدند تا در مجموع با اختلاف یک امتیاز و با حساب ۴۹ بر ۴۸ از میزبان خود پیش بیافتند.

در کوارتر پایانی نیز شاهین‌طبع و مردانش به خوبی قدرت تیم پترو را به رخ هاشمی و تیمش کشیدند و با رقم زدن نتیجه ۲۱ بر ۱۵ در نهایت با حساب ۷۰ بر ۶۳ پیروز این مصاف حساس شدند.

تیم پتروشیمی بندر امام با پیروزی بر دانشگاه آزاد در مجموع دو بر یک از این تیم پیش افتاد.

مردان مهران شاهین‌طبع در ادامه این رقابت‌ها روز جمعه آینده ۲۳ بهمن‌ماه در سالن اندیشه شهرک بعثت ماهشهر میزبان نیروی زمینی تهران خواهند بود.

ارسال دیدگاه