دفعات بازدید: 1,880

تاریخ انتشار: 1394/11/22 - 15:29

پیروزی ارزشمند شاهینی ها در برازجان+جدول

پرسپولیس برازجان ۰ – ۱ شاهین ماهشهر

گل: امیر طرفی (۷۰) شاهین

 

ورزشگاه: تختی برازجان

 

تماشاگر: حدود ۴۰۰ نفر

 

دی اسپورت: از هفته دوم رقابتهای لیگ دسته سوم فوتبال کشور تیم پرسپولیس برازجان با نتیجه یک بر صفر مغلوب شاهین ماهشهر شد.

برازجانی ها در حالی وارد رقابتهای لیگ سه کشوری شده بودند که کمتر از ۴۸ ساعت از تشکیل آن می گذشت و بدون بازی تدارکاتی برابر تیم قدرتمند شاهین ماهشهر رفتند. شاهینی که در دور نخست به عنوان تیم اول و با اقتار راهی دور نهایی شده بودند.

این دیدار با سوت داور اصفهانی آغاز شد. برازجانی ها که با ترکیبی گم نام و قدیمی پا به میدان گذاشته بودند دقایق اولیه را با انگیزه شروع کردند و موقعیتهایی را روی دروازه شاهین ایجاد کردند اما رفته رفته شاهینی ها به خود آمدند و فشار را روی دروازه پرسپولیس آغاز کردند. برازجانی ها برنامه خود را روی ضدحملات گذاشته بودند اما نداشتن مهاجم سرعتی در خط حمله کار این تیم را سخت کرده بود. در نیمه نخست شاهینی ها چند موقعیت گلزنی ایجاد کردند که با بی دقتی مهاجمین این تیم و درخشش جاوید غلامرضا پور راه به جایی نبردند.

در نیمه دوم دو تیم بازی پایاپایی را ارائه کردند و با تغییراتی که مربیان در تیمشان ایجاد کردند موفق شدند خطراتی را روی دروازه ها ایجاد کنند و این شاهین بود که با تجربه تر عمل کرد و از روی ارسال از جناح چپ با ضربه سر دروازه پرسپولیس را فرو ریخت.

پس از گل برازجانی هافشار زیادی را روی دروازه شاهین ایجاد کردند اما نداشتن مهاجم شش دانگ در خط حمله این تیم نتوانستند گل خورده را جبران کنند تا اولین حضور این تیم با شکست همراه شود.

جدول لیگ دسته سه کشور

ارسال دیدگاه