- پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر - http://irhamegani.com -

تهذیبی خبر داد : پتروشیمی بندرامام قهرمان مسابقات آتیه سازان والیبال بانوان خوزستان شد+تصاویر

رقابت های آتیه سازان والیبال بانوان خوزستان با قهرمانی تیم پتروشیمی بندرامام به پایان رسید.

 پتروشیمی بندرامام

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر خادم‌علی تهذیبی، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندر ماهشهر در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، در خصوص برگزاری این مسابقات به میزبانی ماهشهر، اظهار کرد: این مسابقات از ۲۰ تا ۲۳ بهمن ماه و با حضور هشت تیم برگزار شد.

 

وی با اشاره به تیم های شرکت کننده در این رقابت ها گفت: تیم های ماهشهر، درفول، بندرامام خمینی (ره)، نفت امیدیه، شوشتر، هندیجان، هفتکل و شوش در این مسابقات به مصاف یکدیگر رفتند.

 

 رییس اداره ورزش و جوانان ماهشهر افزود: در پایان این رقابت ها و پس از انجام ۱۶ مسابقه، پتروشیمی بندرامام به قهرمانی رسید، هفتکل دوم شد و نفت امیدیه در جایگاه سوم قرار گرفت.

 والیبال خوزستان

وی بیان کرد:  از ابتدای سال جاری باتوجه به برنامه هایی که داشتیم قصدمان فعال کردن بخش بانوان در رشته های مختلف بود که در این راستا با درایت همکارانم میزبانی های استانی و کشوری را در ماهشهر داشتیم. از سال گذشته نیز سخت افزارهای لازم را برای میزبانی های مختلف فراهم کردیم و امیدوارم بتوانیم میزبانی های متعدد دیگر را هم در ادامه داشته باشیم.

 

تهذیبی افزود:در همین مسابقات والیبال آتیه سازان که روز گذشته برگزار شد، شهردار ماهشهر و شورای شهر شهرستان حضور داشتند و ما موفق شدیم بخش بانوان هیات والیبال ماهشهر را تحت پوشش مالی آن ها قرار دهیم.

خانم وشاحی

والیبال ماهشهر

خادم علی تهذیبی