- پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر - http://irhamegani.com -

مینا فرهمندکیا : با تمرینات مداوم و حمایت همه جانبه مربی ام بر سکوی قهرمانی ایستادم

لطفا خودتان را معرفی کنید؟

مینا فرهمند کیا هستم متولد ۱۳۷۲ بازیکن آمادگی جسمانی ورزشگاه ازادی

 سطح فنی و کیفی مسابقات چطور بود؟

مسابقه از نظر کیفی در سطح خوبی برگزار شد، مانع ها ، زیرگذر و مخروط هایی که در مسابقه استفاده شده بود خوب بودند اما برای شهرستانی با این عظمت و چنین مسئولینی فعال در برگزاری مسابقات ، سطح انتظارات بالاتر است.

مینا فرهمندکیا

 
فرهمندکیا در خصوص برگزاری و داوری این دوره از مسابقات بیان کرد : وضعیت برگزاری مسابقات اخیر نسبت به سال های قبل خیلی بهتر شده ، به طور مثال در مسابقه (۲۸ بهمن) مسئول برگزاری مسابقه زحمات فراوانی کشیده بودند و هیچگونه کمبودی چه از نظر پذیرایی و چه از نظر کیفیت وسایل تست مسابقه و… احساس نمیشد.
وی در خصوص برنامه ریزی های لازم در کسب عنوان قهرمانی عنوان کرد: تمرین مداوم ، حمایت همه جانبه مربی عزیزم سرکار خانم صفورا قنواتی ، تلاش و کوشش و جدیت خودم در کار ضمن اینکه باید این را هم اضافه کنم که ما با حداقل امکانات و به دلیل نداشتن فضای کافی برای تمرین در سالن در پارک تمرین میکردیم.
بچه های شهرستان ماهشهر خیلی مستعد هستند و چیزی از بچه های شهرستان های دیگر کم ندارند ، اگر مسئولین محترم ، سالنی را برای تمرین مسابقات آمادگی جسمانی در نظر بگیرند و تمامی ورزشکارانی که در باشگاه هایی با فضای کوچک کار می کنند بتوانند در آن جا تمرین کنند ، عملکرد بازیکنان  روز به روز بهتر خواهد شد.
متاسفانه در مسابقاتی که برگزار میشود خیلی از مربیان و بازیکنانشان شرکت نمی کنند ، اگر این مسابقات با استقبال بیشتری روبه رو شود و تعداد این مسابقات بیشتر باشد ورزشکاران میتوانند در مسابقه خودشان را بهتر محک بزنند ؛ مسلما وقتی که تعداد شرکت کننده ها بیشتر باشد رقابت ها تنگاتنگ میشود و در درازمدت نیز بازیکنان  پیشرفت چشمگیری خواهند داشت.

فرهمندکیا در پایان افزود : هیئت ورزش های همگانی ماهشهر فعالیت خوبی داشته و بی شک با ادامه این روند پیشرفت چشمگیری را شاهد خواهیم بود.

ایروبیک و آمادگی جسمانی ماهشهر