دفعات بازدید: 2,321

تاریخ انتشار: 1390/10/30 - 16:00

رييس هيات وزنه‌برداري خوزستان: كاظمي‌نژاد به تيم‌ملي برمي‌گردد

رييس هيات وزنه‌برداري خوزستان گفت: تيم‌هاي استان عملكرد خوبي در ليگ برتر كشور داشته‌اند و هم‌چنان يكه‌تاز مسابقات هستند.

محمدزمان مهمدي در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشي ايسنا در خوزستان درخصوص رقابت‌هاي ليگ برتر كشور و برگزاري مسابقات داخلي استان اظهاركرد: تيم ملي‌حفاري اكنون با كسب امتيازات مناسب يكه‌تاز مسابقات ليگ برتر كشور است و مناطق نفت خيز ديگر نماينده استان در اين رقابت‌ها نيز در جايگاه دوم جاي دارد.

وي افزود: مرحله فينال اين رقابت‌ها به ميزباني باشگاه ملي‌حفاري 25 و 26 بهمن ماه انجام مي‌شود. اختلاف تيم ملي‌حفاري با مناطق نفت خيز تا اندازه‌اي زياد شده است چون يكي از بازيكن مناطق مصدوم شد و اين تيم امتياز زيادي را از دست داد؛ همين موضوع باعث شد قهرماني اين تيم كم‌رنگ‌تر از ملي‌حفاري شود.

رييس هيات وزنه‌برداري خوزستان اظهاركرد: اكنون به دنبال اين هستيم تا با مسوولان ملي‌حفاري جلساتي را برگزار كنيم تا فينال اين رقابت‌ها به بهترين شكل برگزار شود.

وي درباره رقابت‌هاي نوجوانان با عنوان جام شهيد ابراهيم جمالي و جهانگير دانش، گفت: اين رقابت‌ها فردا 30 دي‌ماه با شركت 11 تيم در مسجدسليمان انجام مي‌شود.

مهمدي در ادامه درخصوص كنار گذاشتن عليرضا كاظمي‌نژاد از اردوي تيم‌ملي به دليل بي‌انضباطي بيان‌كرد: عليرضا با اجازه كورش باقري به دندانپزشكي رفته بود و به دليل پانسمان دندان و خستگي شديد نتوانست ساعت 9 صبح سر تمرين حاضر شود و با دو ساعت تاخير سر تمرين رفته است كه همين امر باعث شد اين شرايط به وجود آيد ولي چون عذر اين ورزشكار موجه بوده هفته آينده بازهم به اردوي تيم‌ملي بازمي‌گردد.

وي تصريح‌كرد: همچنين اردويي چند روزه براي تيم بزرگسالان استان بر پا كرده‌ايم و اين تيم در سالن نامجو اهواز تمرينات خود را انجام مي‌دهد. تيم ما براي رقابت‌هاي بزرگسالان كشور كه از چهارم تا هشتم بهمن ماه در رشت برگزار مي‌شود، آماده مي‌شود.

رييس هيات وزنه‌برداري خوزستان درخصوص عدم رضايت نواب نصير شلال از هيات استان گفت: اين ورزشكار هم‌چنان از دست ما ناراحت است و قصد حضور در مسابقات را براي ما ندارد و معتقد است هيات استان بين ورزشكاران تبعيض قايل شده است ولي اين ورزشكار هم‌چنان قهرمان ما محسوب مي‌شود.

ارسال دیدگاه