دفعات بازدید: 2,234

تاریخ انتشار: 1395/01/04 - 13:45

ژیمناستیک خوزستان در سالی که گذشت

رییس هیات ژیمناستیک خوزستان عنوان کرد، باوجود تمام مشکلات و سختیهایی که در سال ۱۳۹۴ داشتیم‏، ورزشکاران و کادر هیات بدون هیچ چشم‎داشتی از جان مایه گذاشتند و از پس کارها برآمدند.

 

ایرج رشدی در گفت‎وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان اظهار کرد: سالی که گذشت، سال بسیار سختی به لحاظ منابع مالی برای هیات ژیمناستیک استان بود. با وجود این، تمام فعالیت‎هایی که در تقویم ورزشی سال ۹۴ آمده بود را به یاری خدا اجرا کردیم.

 

وی با اشاره به فعالیت‎های این هیات در سال ۹۴، افزود: برگزاری کلاس‎های مربیگری و داوری در بعد آقایان و خانم‎ها، برگزاری دوره‎های دانش‎افزایی علمی، سرکشی به شهرستان‎ها، برگزاری مسابقات چندجانبه بانوان با شرکت شش تیم کشور به مناسب شکست حصر آبادان و به میزبانی و اسپانسری منطقه آزاد اروند، برگزاری مسابقات لیگ آقایان استان با شرکت شش تیم در ماهشهر، اعزام به مسابقات لیگ بانوان کشور و کسب مقام اول تیمی رده سنی ۷ تا ۹ سال و بدست آوردن مقام سوم رده سنی ۱۰ تا ۱۲ سال و کسب مجموع ۱۸ مدال رنگارنگ در این مسابقات، برگزاری آزمون‎های سطح‎بندی آقایان و بانوان با حضور نماینده فدراسیون، برگزاری جشنواره استانی مهدکودک‎های خوزستان، اعزام یک ورزشکار به مسابقات قهرمانی جوانان کشور و کسب مدال برنز توسط وی، اعزام به مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور و کسب دو مدال طلا و یک برنز توسط امید آینه‎بند و بدست‎آوردن عنوان قهرمان قهرمانان کشور توسط او و اعزام دو داور به مسابقات کشوری، از جمله اهم برنامه‎ها و فعالیت‎های ما در سال ۹۴ بود که خوشبختانه در اجرای آن‎ها موفق بودیم.

 

رییس هیات ژیمناستیک خوزستان در پاسخ به این سوال که نسبت به سال ۹۳ پیشرفت داشته‎اید یا خیر؟ گفت: تقویم سال ۹۳ و ۹۴ فدراسیون تقریبا مشابه هم بود؛ اما تقویم فدراسیون در اواخر امسال کمی فعال‎تر شد که به تبع آن، ما نیز فعال‎تر شدیم و توانستیم بیشتر خودمان را نشان دهیم.

 

وی اضافه کرد: در سال ۱۳۹۳، فدراسیون در تنظیم تقویم ورزشی کمی ضعیف‎تر عمل کرد و ما نیز چون تابع تقویم فدراسیون هستیم، به ناچار ضعیف‎تر عمل کردیم. به عنوان مثال؛ در این سال فدراسیون اصلا مسابقات نوجوانان و جوانان را در بعد آقایان برگزار نکرد.

 

رشدی درباره کیفیت فعالیت‎های هیات ژیمناستیک در سالی که گذشت هم خاطرنشان‌کرد: ورزشکاران ما در سال ۹۴ واقعا همکاری کردند و از جان مایه گذاشتند و هم آقایان، هم بانوان و همچنین مربیان و داوران انصافا زحمت کشیدند. ضمن این‌که کادر هیات نیز بدون هیچ چشم‎داشتی وقت گذاشت، برنامه‎ریزی کرد و در نهایت برنامه‎های تقویم را اجرا کرد و باوجود تمام مشکلات و سختی‎هایی که امسال داشتیم از پس کارها برآمدند.

 

او تصریح کرد: پس از ایام نوروز، نشستی با فدراسیون داریم که در آن جلسه تقویم ورزشی سال ۹۵ به ما داده می‎شود و بعد از آن برنامه‎ریزی‎های‎مان را برای سال جدید براساس آن تقویم انجام خواهیم داد.

 

رییس هیات ژیمناستیک خوزستان وضعیت ورزشکاران این هیات در سال ۹۴ را از لحاظ مدال‎آوری راضی‎کننده توصیف کرد و گفت: هم در بعد آقایان و هم در بعد بانوان، ورزشکاران توانستند انتظارات را برآورده کنند. ما امسال به دلیل این‌که موفق به پیدا کردن اسپانسر نشدیم، فقط نتوانستیم در لیگ آقایان کشور شرکت کنیم. دختران نیز که به مسابقات لیگ اعزام شدند، با همکاری و کمک سه میلیون تومانی اداره‎کل ورزش و جوانان استان بود.

 

وی در پایان اظهار کرد: در جلسه‎ای که ۲۴ اسفندماه مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با روسای هیات‎ها داشت، گفته شد که استاندار تاکید ویژه‎ای روی موضوع اسپانسر دارد. در این جلسه نامه‎ای به ما داده شد که با در دست داشتن آن می‎توانیم به شرکت‎ها مراجعه کنیم. انتظار داریم شرکت‎ها نیز با ما همکاری کنند چرا که هیات ما هزینه آن‎چنانی ندارد و اگر حمایت کنند، جایگاه‎مان بهتر از این خواهد شد. اگر ژیمناستیک قوی شود، تمام رشته‎ها قوی خواهند شد، زیرا این رشته مادر تمام رشته‎ها است.

ارسال دیدگاه