دفعات بازدید: 20,532

تاریخ انتشار: 1395/01/07 - 18:05

رئیس هیئت شطرنج : دومین جشنواره یادواره مرحوم سید نوید حجازی در دو بخش بانوان و آقایان برگزار میشود

رضا سیستان رئیس فعال و زحمتکش هیئت شطرنج شهرستان بندر ماهشهر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری ورزش ماهشهر اظهار کرد : مسابقات قهرمانی شطرنج ، دومین جشنواره یادواره مرحوم سید نوید حجازی در دو بخش بانوان و آقایان برگزار میگردد.

 

رضا سیستان

 

وی با بیان این‌ که برگزاری شایسته مسابقات یادواره مرحوم حجازی اهمیت فراوانی دارد ، عنوان‌ کرد:‌ هیات شطرنج شهرستان بندر ماهشهر با عنایت به اهمیت این یادواره تصمیم دارد مسابقات آقایان و بانوان را در سطح استان خوزستان و با اهداء جوایز نفیس و ارزنده برگزار کند.

 

رئیس هیئت شطرنج ماهشهر گفت:‌ جا دارد از اقدام ارزشمند آقای وحید کاظمی نژاد به عنوان منادی صادق پاسداشت کرامت انسانی و مبتکر این حرکت زیبا تشکر و قدردانی کنم و امیدوارم با برگزاری مستمر این یادواره هر ساله یاد و نام مرحوم سید نوید حجازی که از ورزشکاران ممتاز کشورمان بود را زنده نگه داریم.

 

سیستان در پایان افزود : امیدوارم ورزشکاران رشته شطرنج با حضور خود ضمن گرامیداشت و احترام به یادواره مرحوم حجازی باعث بالا رفتن سطح کمی و کیفی این دوره از مسابقات شوند ضمن اینکه از همکاری همه مسئولین و ورزش دوستان که در این امر ارزشمند مشارکت داشته اند تشکر و قدردانی میکنم.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :3

  • منا قنواتی

    تاریخ : ۸ - فروردین - ۱۳۹۵

    سلام و عرض تبریک سال ۱۳۹۵ به امید اینکه سالی مملو از سلامتی ، شادکامی ، موفقیت و آرامش رو پیش رو در کنار هم داشته باشیم
    واسه همه دست اندرکاران جشنواره ورزشی زنده یاد نوید حجازی آرزوی سلامتی و موفقیت روز افزون دارم و هر کاری که از من به عنوان کوچکترین عضو خانواده ورزشی ماهشهر ، بندرامام خمینی (ره) بتونم کاری رو انجام بدم در خدمت همه دوستان و عزیزان هستم


  • راشین سیستان

    تاریخ : ۱۱ - فروردین - ۱۳۹۵

    با سلام و خسته نباشید میشه تاریخ مسابقات را اعلام کنین


  • نوید کمایی

    تاریخ : ۱۲ - فروردین - ۱۳۹۵

    با سلام خدمت جناب آقای کاظمی نژاد در خصوص جشنواره سید نوید حجازی

    مسابقات شطرنج با پیگیری های جناب اقای سیستان و هماهنگی با فدراسیون جمهوری اسلامی ایران این مسابقات در تقویم فدراسیون جهانی ( فیده) ثبت گردید و مقرر شد که این مسابقات ریتد شود و بازیکنان میتوانند در بخش بلیتس ریتینگ بین المللی خود را افزایش دهند و بازیکنان بدون ریتینگ موفق به کسب ریتینگ بین‌المللی شوند.


ارسال دیدگاه