دفعات بازدید: 32,751

تاریخ انتشار: 1395/01/15 - 6:52

انتظار مربیان منطقه در خصوص به روز رسانی اشل حقوقی وزارت نفت/آیا اشل ۹۲ بروزرسانی خواهد شد+توضیحات

به گزارش پایگاه خبری ورزش بندر ماهشهر هر ساله به تصویب ریاست و اعضاء محترم شورای مرکزی ورزش وزارت نفت با در نظر گرفتن اضافات سالیانه دستمزدها توسط دولت محترم ۲۰% به پایه حقوق مربیان ورزشی اضافه میگردد.

 

با توجه به اینکه اشل وزارت نفت از مورخ ۲۸ خرداد ۹۲ تاکنون تغییر نکرده است لذا مربیان این منطقه انتظار بروزرسانی این اشل را دارند لذا امید است روسای محترم ورزش پتروشیمی های منطقه شهرستان بندر ماهشهر در جلسه آتی که قرار است در فروردین ماه برگزار شود این مهم را پیگیری و با پیشنهاد تدوین اشل ۹۵ این مهم را بروزرسانی نمایند.

 

لازم به ذکر است برخی شرکت ها ۲۰% سالیانه را لحاظ کرده اند اما برخی شرکتهای دیگر بنا به مشکلات درون شرکتی نتوانستند علیرغم میل باطنیشان ۲۰% درصد افزایش حقوق مربیان را لحاظ کنند لذا بی شک یکسان سازی این اشل و بروزرسانی آن میتواند دغدغه های موجود در این خصوص را از بین ببرد.

 

** در جلسه سال ۱۳۹۴ روسای ورزش منطقه خواستار بروزرسانی اشل مربیان شدند اما به چه دلیل و چرا این اشل کماکان بروزرسانی نشده است سوالیست که تا به حال بی پاسخ مانده است که امید است با درایت مدیران و روسای ورزشی این مهم در جلسه روسای ورزش منطقه در سال ۹۵ مطرح و حل گردد.

 

اشل وزارت نفت

ارسال دیدگاه