دفعات بازدید: 8,413

تاریخ انتشار: 1395/02/07 - 14:20

شاپور یاوری : انصراف بندر امامی‌ها از میزبانی بسکتبال جام باشگاه‌های آسیا+توضیحات

شاپور یاوری

 

مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندر امام انصراف تیم بسکتبال این باشگاه را از میزبانی جام باشگاه آسیا در سال ۲۰۱۶ خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر شاپور یاوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در ماهشهر، ضمن تأیید انصراف از میزبانی بسکتبال جام باشگاه‌های آسیا اظهار کرد: در بازدیدی که هیأت «فیبا» از شرایط میزبانی ما داشتند، اعلام شد که یک میلیون دلار بابت این میزبانی باید پرداخت شود که ۳۵۰ هزار دلار از آن مبلغ، سهم باشگاه پتروشیمی بندر امام است.

وی ادامه داد: این مبلغ جدا از سایر هزینه‌های ما برای میزبانی و حضور در این رقابت‌هاست و این در توان باشگاه پتروشیمی بندر امام نیست و اگر هم باشد لازم است برای امور سازندگی در ورزش صرف شود.

مدیر‌عامل باشگاه پتروشیمی بندر امام تصریح کرد: علاوه بر این هزینه‌ها، باید هزینه اسکان، غذا، عوامل، حق‌الزحمه داوران و برگزاری این رقابت‌ها نیز پرداخت شود که سر جمع مبلغ هنگفتی می‌شود، این مبالغ را می‌توان در جای دیگر برای رشد ورزش منطقه به‌کار برد.

یاوری در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر این مسائل لیگ بسکتبال را به‌تازگی به‌پایان رسانده‌ایم و باید برای فصل آینده نیز برآورد هزینه کرده و آماده بستن مجموعه خود برای فصل آینده شویم و مجموع این هزینه‌ها باعث شد از تصمیم خود برای میزبانی جام باشگاه‌های آسیا انصراف دهیم.

ارسال دیدگاه