دفعات بازدید: 3,720

تاریخ انتشار: 1395/02/13 - 18:46

کیانی‌زاده: هیات پرورش‌اندام به جایگاه قبلی خود بازگردد

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به افت هیات بدنسازی و پرورش اندام استان در دو سال اخیر، گفت: انتظارمان این است که رییس هیات تلاش کند تا جایگاه این هیات را به جایگاه دو سال قبل و حتی بهتر از آن، بازگرداند.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، فرامرز کیانی‌زاده در مجمع انتخاب رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خوزستان که صبح امروز (دوشنبه) در محل اداره‌کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، ضمن تبریک به علی رفیع‌زاده و آرزوی موفقیت برای وی در چهار سال آینده عنوان کرد: در حال حاضر که رفیع‌زاده با اکثریت آراء به عنوان رییس هیات برگزیده شده است، وظیفه همه است که از او حمایت کنند. حتی اگر کسانی مخالف او هستند نیز باید از او حمایت کنند. امیدوارم رفیع‌زاده نیز از تمام ظرفیت‌های استان استفاده کند.

 

وی با اشاره به نحوه برگزاری مجمع نیز خاطرنشان‌کرد: به لحاظ رقابت یکی از بهترین مجمع‌هایی بود که تا به حال برگزار شده بود و پیش‌بینی اینکه چه کسی انتخاب می‌شود، واقعاً سخت بود.

 

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان ادامه داد: هیات بدنسازی و پرورش اندام خوزستان یکی از هیات‌هایی بوده که سوای بحث سالم‌سازی، گستردگی خوبی داشته است و تقریبا بیش از ۵۰۰ باشگاه بدنسازی هم‌اینک در استان خوزستان وجود دارد.

 

وی اظهار کرد: تا دو سال گذشته این هیات یکی از بهترین و موفقیت‌ترین هیات ها در سطح استان و کشور بود؛ به طوری‌که در استان جزو سه هیات برتر بود.

 

کیانی‌زاده گفت: متاسفانه در دو سال اخیر این هیات مقداری افت کرده و آنچنان خوب عمل نکرده است. انتظارمان این است که رییس هیات تلاش کند تا این جایگاه را به جایگاه دو سال قبل و حتی بهتر از آن بازگرداند.

 

وی افزود: همچنین در بخش مدال‌آوری باید همانند دو سال قبل شویم و در بحث سالم‌سازی هم خواهشمندم اعضای هیات بر باشگاه‌ها نظارت کنند. ما در ورزش به دنبال این هستیم که به سلامت کمک کنیم ولی متاسفانه با وجود داروها و مکمل‌ها، این رشته تحت تاثیر قرار گرفته است و انتظار داریم هیات در بخش بازرسی نیز فعال شود تا جلوی کار غیرقانونی گرفته شود.

 

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به موضوع آموزش در هیات نیز اظهار کرد: در بحث آموزش نیز انتظار داریم این هیات همانند قبل به کار خود ادامه دهد و کلاس‌های ارتقا را برگزار کند.

 

وی خاطرنشان‌کرد: یکی از ایرادهایی که به هیات بدنسازی خوزستان وارد بود، این است که ورزشکاران از این موضوع شاکی بودند که هیات کمک و مساعدتی در اعزام‌ها صورت نمی‌دهد. انتظارم این است هیات تا حد توان به ورزشکاران استان به خصوص در اعزام‌های بین‌المللی، کمک‌های لازم را انجام دهد.

 

کیانی‌زاده با درخواست از رییس هیات بدنسازی و پرورش‌اندام خوزستان گفت: شما باید از انسان‌های کارشناس در کمیته‌ها استفاده کنید و اعضای هیات رییسه را نیز از انسان‌های ورزشی انتخاب کنید. روی هم رفته باید از ظرفیت‌های استان نهایت استفاده را کرد تا به یاری خدا، هم به سالم‌سازی جامعه و هم مدال‌آوری کمک کنیم.

ارسال دیدگاه