دفعات بازدید: 16,550

تاریخ انتشار: 1395/02/27 - 2:39

فرهادی : بدون بازیکن چینی هم قهرمان می‌شدیم/ ۵۰ درصد یاران ما بومی بودند

سرمربی تیم تنیس روی میز پتروشیمی گفت‌: اگر بازیکن چینی را هم در اختیار نداشتیم، به مقام قهرمانی می‌رسیدیم.

 

فرهادی

 

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر هدایت الله فرهادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد قهرمانی تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندرامام اظهار داشت: با توجه به پیروزی ۶ بر یک در دیدار رفت، شانس بیشتری برای قهرمانی داشتیم و همین موضوع کار را برای بازی برگشت راحت کرد و بدون اینکه کار مشکلی داشته باشیم، به برتری رسیدیم.

وی در مورد اینکه تیمش از همان ابتدا مدعی اول قهرمانی بود، گفت: خوشبختانه ما در یارگیری خوب عمل کردیم و تمرینات خوبی را در طول فصل داشتیم و همه از لحاظ فنی آماده بودند.

سرمربی تیم تنیس روی میز پتروشیمی با اشاره به حضور بازیکن چینی گفت: با توجه به سرمایه گذاری ‌ای که باشگاه کرده بود، انتظار داشت، قهرمان شویم و ما هم ریسک نکردیم و تیمی قدرتمند را راهی مسابقات کردیم. لی پینگ که رده ۲۶ دنیا را در اختیار دارد را جذب کردیم و با مربی‌اش دو هفته‌ای در ایران بود و بازیکنان رده‌های دیگر ما نیز از وجود وی استفاده کردند. البته اگر این بازیکن هم جذب نمی‌شد، قهرمان می‌شدیم. 

فرهادی در مورد استفاده از نفرات بومی گفت: ۵۰ درصد نفراتی که در این فصل داشتیم، بومی بودند و ضمن اینکه کادر فنی تمام خوزستانی بود. در مجموع هر بازیکن خوزستانی که احساس کنیم می‌تواند در لیگ برتر بازی کند، قطعا از او استفاده می‌کنیم. از سوی دیگر روی بخش های پایه‌ای کار صورت می‌گیرد و کم کم نفرات بومی هم رشد می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع برای لیگ برتر هزینه زیادی می‌شود و چون انتظار قهرمانی وجود دارد، باید از تمام ظرفیت‌ها استفاده کنیم. سالن مخصوصی هم به تازگی توسط باشگاه تاسیس شده است که کارهای پایه‌ای در آن صورت خواهد گرفت.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :3

  • رضا حیاتی

    تاریخ : ۲۷ - اردیبهشت - ۱۳۹۵

    زنده باد کادر فنی و بومی و کاردان تیم
    مبارک باشه این قهرمانی


  • ندا خلعتبری

    تاریخ : ۲۷ - اردیبهشت - ۱۳۹۵

    ضمن عرض خسته نباشید به بازیکنان و کادر فنی تیم کسب عنوان قهرمانی را به همه ورزش دوستان خصوصا مردم خوب ماهشهر تبریک میگم و امیدوارم همیشه بدرخشید.


  • علی دریاشناس

    تاریخ : ۲۷ - اردیبهشت - ۱۳۹۵

    مبارک باشه ..زنده باد آقا خسروفرهادی عزیز


ارسال دیدگاه