دفعات بازدید: 2,106

تاریخ انتشار: 1395/03/05 - 2:04

کیانی‌‌زاده: افتخارآفرینی ورزش خوزستان ادامه خواهد داشت

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با تبریک قهرمانی تیم‌ملی اواسپرت ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا که به واسطه درخشش خوزستانی‌ها رقم خورد، گفت:‌ موفقیت ورزشکاران شایسته خوزستانی در میادین بین‌المللی بازهم ادامه خواهد داشت.

 

فرامرز کیانی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، با اشاره به موفقیت رزمی کاران خوزستانی در مسابقات قهرمانی آسیا، اظهار‌کرد:‌ در ادامه موفقیت‌های ورزشکاران خوزستانی در میادین بین‌المللی، این‌بار ملی‌پوشان شایسته استان در ششمین دوره مسابقات قهرمانی اواسپرت آسیا با کسب مدال‌های رنگارنگ بسیار موفق کار کردند و درخشش آن‌ها منجر به قهرمانی تیم‌‌های ملی آقایان و بانوان ایران نیز شد.

 

وی بیان‌کرد: پس از قهرمانی تیم فوتبال استقلال خوزستان در لیگ برتر، صعود تیم فوتبال نفت آبادان به لیگ برتر، قهرمانی تیم‌های نوجوانان، نونهالان و امید فولاد خوزستان در لیگ‌ کشور، قهرمانی تیم بسکتبال و تنیس‌روی‌میز پتروشیمی بندرامام در لیگ برتر و افتخارآفرینی کشتی‌گیران غیور خوزستانی در جام جهانی ۲۰۱۶، ورزشکاران خوزستانی بار دیگر توانمندی و شایستگی خود را به اثبات رساندند و این بار سهم عمده‌ای در قهرمانی تیم‌ملی ایران در رقابت‌های اواسپرت آسیا ایفا نمودند.

 

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان افزود: خوزستانی‌ها در بخش آقایان موفق به کسب ۱۲ طلا، ۱۰ نقره و ۳ برنز شدند و در بخش بانوان نیز ۳ مدال طلا، ۴ نقره و یک برنز به دست آوردند. این‌که خوزستانی‌ها بیشتر ترکیب تیم‌‌ملی را تشکیل داده بودند نیز مایه افتخار ورزش استان است.

 

وی گفت:‌ ورزش خوزستان شایسته کسب این عناوین است، چراکه خوزستان دارای پتانسیل و ظرفیت بسیاری است و نخبه‌های ورزش استان بازهم می‌توانند باعث شادی مردم استان شوند. از گذشته نگاه‌ به ورزش خوزستان متفاوت بوده است و افتخارآفرینی‌های اخیر نیز باعث نگاه خاص کشور به ورزش استان شده است.

 

وی با قدردانی از تمام کسانی که در این موفقیت‌ها سهیم بوده‌اند، عنوان‌کرد:‌ با توجه به این موفقیت‌ها کار سخت‌تر شده است، چرا که انتظارات بالاتر رفته و مسوولیت همه برای حفظ این عناوین بیشتر از پیش شده است.

ارسال دیدگاه