دفعات بازدید: 25,222

تاریخ انتشار: 1395/04/01 - 13:21

شاپور یاوری : محور اصلی برنامه های ما ورزش های همگانی و بحث ورزش و سلامت خانواده هاست / بزودی افتتاح دو سالن بدنسازی و رزمی

شاپور یاوری

 

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر شاپور یاوری مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام در خصوص برگزاری ۳ جام در رده های نوجوانان ، کارکنان و پیشکسوتان به مناسبت ماه مبارک رمضان به خبرنگار ما گفت : این روالی است که هر ساله در ماه مبارک رمضان انجام میشود و خدا را شاکریم که این مهم رضایت کارکنان را در بر داشته است.

 

وی در خصوص افتتاح دو سالن بدنسازی و رزمی عنوان کرد :  پس از افتتاح خانه پینگ پنگ در صدد هستیم تا در هفته های آینده سالن بدنسازی و سالن رزمی را نیز افتتاح کنیم تا بتوانیم در این خصوص هم گامی موثر در جهت توسعه ورزش در بین همکاران برداریم.

 

مدیر عامل باشگاه پتروشیمی بندرامام در پایان افزود : محور اصلی برنامه های ما ورزش های همگانی و بحث ورزش و سلامت خانواده هاست که ما و همکاران هم با جدیت کامل در این راستا رسالت خود را انجام خواهیم داد.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

  • شهرام تقی زاده

    تاریخ : ۱ - تیر - ۱۳۹۵

    با سلام خدا قوت حاج آقا یاوری از این که تمام تلاش جنابعالی برای پیشرفت ورزش درتمام ره های سنی این منطقه است جای تقدیر وتشکر ویژه دارد ایشالا همه با هم کمک کنیم وبا دلگرمی بیشتر حاج آقا یاوری رو همراهی کنیم تا اهدافی که دارن را به نحو احسنت به پایان برسونه


ارسال دیدگاه