دفعات بازدید: 9,848

تاریخ انتشار: 1395/04/15 - 3:17

پایان مسابقات لیگ شطرنج شهرستان بندر ماهشهر به مناسبت جام ماه مبارک رمضان

عصر جنوب – asrejonoob.ir:  مسابقات لیگ شطرنج شهرستان بندر ماهشهر جام ماه مبارک رمضان به پایان رسید.
به گزارش پایگاه خبری ورزش شهرستان بندر ماهشهر به نقل ازپایگاه خبری  عصر جنوب مسابقات لیگ شطرنج شهرستان بندر ماهشهر با حضور ۱۲ تیم و ۶۰ شطرنج باز از تاریخ ۹ تیر ۱۳۹۵ به مدت ۶ روز و در ۶ دور به روش سوئیس تیم برگزار شد.

 

مراسم اختتامیه مسابقات، شب گذشته و با حضور اسماعیل طرفی مشاور فرماندار شهرستان بندر ماهشهر، مصطفی دیلمی فرمانده بسیج ورزشکاران شهرستان بندر ماهشهر و رضا سیستان رئیس هیات شطرنج شهرستان بندر ماهشهر برگزار گردید.

 

در اختتامیه این مسابقات رضا سیستان رئیس هیات شطرنج شهرستان بندر ماهشهر گفت: امسال دوازهمین دوره از مسابقات لیگ شطرنج بندرماهشهر در جام رمضان را برگزار کریم که از لحاظ کیفی با توجه به حضور ۱۲ تیم قدرتمند در مسابقات در سطح بالایی قرار داشت.

 

وی افزود: این هیات با همکاری هیات شطرنج استان به زودی مسابقات استانی شطرنج به میزبانی بندرماهشهر را برگزار خواهد کرد که عواید حاصل از آن به امور خیریه اختصاص خواهد یافت.

 

در ادامه اسماعیل طرفی اظهار داشت: شطرنج ورزشی است فکری و جذاب و می بایست در کنار حرفه قهرمانی به فکر همگانی شدن آن باشیم.

طرفی افزود: اگر ورزش های فکری نظیر شطرنج را به سمت همگانی شدن پیش ببریم و زیرساخت های لازم آن را مهیا کنیم قطعا می توانیم جامعه ای پویا، شاداب و بانشاطی را انتظار داشته باشیم.

اسماعیل طرفی

در پایان به تیمها و نفرات برتر،  جوایز و کاپ های قهرمانی اهدا شد.

در مسابقات لیگ شطرنج شهرستان بندر ماهشهر نتایج ذیل حاصل گردید:
مقام اول               پتروشیمی مارون              با ۱۷/۵ امتیاز
مقام دوم              پتروشیمی بوعلی سینا    با ۱۶/۵ امتیاز
مقام سوم            پتروشیمی فجر                با ۱۶ امتیاز
قهرمان بانوان      پتروشیمی بندر امام
قهرمان میزهای پنجگانه: سید محمود قاری زاده، محسن محمدی، صادق بن سعید، سلمان لشکانپور، الهه جعفری.

ارسال دیدگاه