دفعات بازدید: 4,737

تاریخ انتشار: 1390/11/05 - 14:40

یاس جهازی نایب قهرمان خوزستان شد

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر مسابقات  پینگ پنگ خردسالان بانوان خوزستان برگزار شد

ندا خلعتبری نایب رئیس هیئت پینگ پنگ  ماهشهر در این ارتباط به خبرنگار ما فرمود : مسابقات پینگ پنگ خردسالان بانوان استان با حضور شهرهای مختلف استان به میزبانی اهواز به انجام رسید که تیم هیئت پینگ پنگ ماهشهر نیز با مربیگری سرکار خانم ها فرح سیستانی و اکرم سیستانی در این مسابقات شرکت کردند.

ایشان در ادامه افزود : در این مسابقات که به صورت دوره ای و حذفی برگزار شده بود دو بازیکن تیم ما به جمع دوازده نفر نخست صعود کردند که در نهایت یاس جهازی توانست عنوان نایب قهرمانی مسابقات را کسب نماید و محدثه محمدی مقام ششم این دوره از مسابقات را کسب نمودند.

نایب رئیس هیئت پینگ پنگ ماهشهر در ادامه از مسابقات انتخابی امید و جوانان بانوان ماهشهر جهت انتخابی تیم جهت حضور در مسابقات باشگاهی لیگ برتر جوانان و امید کشور خبر داد ایشان تاریخ مسابقات را 7 بهمن ماه عنوان کرد که قرار است مسابقات در سالن پینگ پنگ رازی برگزار گردد.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :2

  • مشکات

    تاریخ : ۶ - بهمن - ۱۳۹۰

    این موفقیت چشمگیر رو به یاس عزیز، مربیان توانمندش خانم ها سیستانی و سلطانی، و هیات پینگ پنگ ماهشهر تبریک می گم. امیدوارم یاس کوچولو رو بر فراز سکوهای بین المللی ببینیم.


  • سارا سلطانی

    تاریخ : ۱۲ - بهمن - ۱۳۹۰

    یاس عزیزم
    کسب مفام نایب قهرمانی خردسالان استان را به شما، خانواده گرامی و مربی دلسوزت سرکار خانم فرح سیستانی تبریک می گویم. در هر کجای ایران پهناور که باشم، از صمیم قلب برایت آرزوی موفقیت های بیشتر ، خصوصا کسب مقام در عرصه های ملی را دارم.
    دخترم بدان که:
    کسب مقام، مدیون تلاش، پشتکار، انگیزه، تمرین مداوم و اصولی، خودباوری و اعتماد به نفس، دقت و تمرکز بالا می باشد که مطمئنا همه در وجود تو نهفته است.
    ضمنا احترام به مربیان جدیدت را هرگز فراموش نکن.


ارسال دیدگاه