دفعات بازدید: 6,353

تاریخ انتشار: 1395/04/25 - 17:18

رضا قنواتی : فوتسال ماهشهر پیشرفت چشمگیری داشته است / با همدلی اعضاء تیم عنوان قهرمانی را کسب کردیم

رضا قنواتی یکی از بازیکنان خوش تکنیک و با اخلاق  فوتسال ماهشهر است که در فینال مسابقات ماه مبارک رمضان ماهشهر همراه با تیم خود  عنوان قهرمانی مسابقات جام رمضان را ازآن خود کرد،گفتگویی کوتاه با این بازیکن شایسته را در ذیل باهم میخوانیم.

 

رضا قنواتی

 

رضا قنواتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری ورزش شهرستان بندرماهشهر در خصوص فینال مسابقات جام رمضان عنوان کرد: سطح فینال این مسابقات نسبت به سالهای گذشته  پیشرفت قابل توجهی داشت و بسیاری از بازیکنان مطرح استان در این فینال حضور داشتند .

 

وی در ادامه  به خصوص عنوان قهرمانی در این دوره از مسابقات اظهار داشت: یکدلی اعضای تیم یکی از مهمترین عوامل موثر این قهرمانی بود ، ضمن اینکه تمرین و تلاش بازیکنان و کادر فنی تیم و همچنین تشویق و دلگرمی مردم در هواداری از تیم سهم بسزایی داشت که باعث شد تا ما قهرمان ایندوره از مسابقات شویم.

 

رضا قنواتی در پایان با اشاره به استعدادهای در خشان فوتسال در بندر ماهشهر خاطر نشان کرد:  با وجود استعدادهای بسیاری که در زمینه فوتسال داریم ، امیدواریم که با کمک و حمایت مسئولین از این استعدادهای درخشان ، گامی موثر در جهت پیشرفت و توسعه هر چه بیشتر این رشته در بندر ماهشهر برداریم.

 

رمضان فوتسال ماهشهر

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

  • Musa behbahani

    تاریخ : ۲۵ - تیر - ۱۳۹۵

    رضا جان تبریک می گم
    امیدوارم به پیشرفتت ادامه بدی


ارسال دیدگاه