دفعات بازدید: 46,863

تاریخ انتشار: 1395/04/25 - 18:02

جلسه هیات ورزش های همگانی شهرستان بندرماهشهر با روسای کمیته ها برگزار شد/ کاظمی نژاد : دومین جشنواره ورزشی یادواره مرحوم حجازی برگزار خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری ورزش شهرستان بندرماهشهر جلسه هیئت ورزش های همگانی این شهرستان  با روسای  کمیته ها برگزار شد.

 

هیات ورزش های همگانی ماهشهر

 

به گزارش روابط عمومی هیئت ورزش های همگانی ماهشهر جلسه این هیات با روسای کمیته ها روز پنجشنبه  مورخ ۹۵/۴/۲۴  راس ساعت ۱۷ در سالن جلسات اداره ورزش و جوانان شهرستان بندر ماهشهر  برگزار گردید.

 

کاظمی نژاد رئیس این هیات در خصوص این جلسه عنوان کرد : دومین جشنواره ورزشی شهرستان بندر ماهشهر یادواره مرحوم سید نوید حجازی از هفته آینده در این شهرستان آغاز خواهد شد.

 

وی عنوان کرد :در اولین جشنواره ورزشی بندر ماهشهر که سال ۱۳۹۳ برگزار شد شهردار و شوراهای اسلامی ماهشهر ، بندرامام خمینی و چمران و همچنین اداره ورزش و جوانان ، فرمانداری و باشگاه های خصوصی و دولتی شهرستان با حمایت خود باعث شدند تا اولین جشنواره تاریخ ورزش ماهشهر با حضور بیش از ۱۴۱۰ ورزشکار برگزار گردد که این مهم نوید بخش همگانی کردن ورزش در این شهرستان بود .

 

رئیس هیات ورزش های همگانی بندر ماهشهر گفت : مدیران منطقه ، باشگاه ها و روسای هیات رشته های مختلف و همچنین روسای کمیته ها همچون همیشه اعلام کرده اند که در دومین جشنواره ورزشی یادواره مرحوم سید نوید حجازی در کنار مردم و ورزشکاران خواهند بود.

 

کاظمی نژاد در پایان افزود : با هماهنگی نمایندگان اداره ورزش و جوانان ماهشهر در شهرک طالقانی و چمران دو همایش این جشنواره در این دو محل برگزار خواهد شد.

 

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

  • منا قنواتی

    تاریخ : ۲۶ - تیر - ۱۳۹۵

    ضمن عرض تبریک و خسته نباشید خدمت دوستان و اعضای محترم هیات همگانی از خداوند منان برای شما بزرگواران آرزوس سلامتی و موفقیت روزافزون از خدا خواستارم


ارسال دیدگاه