دفعات بازدید: 1,816

تاریخ انتشار: 1395/04/25 - 16:19

شریعتی خبرداد: کمک استانداری برای تامین اعتبار اتمام پروژه‌های ورزشی بالای ۸۰ درصد پیشرفت

استاندار خوزستان گفت: به اداره‌کل ورزش و جوانان استان جهت تامین اعتبار برای اتمام پروژه‌های بالای ۸۰ درصد پیشرفت کار، در سال جاری کمک می‌کنیم.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، غلامرضا شریعتی در حاشیه آیین افتتاح پروژه‌های ورزشی اهواز که صبح امروز (پنجشنبه) با حضور مسوولان کشوری و استانی برگزار شد، اظهارکرد: تعدادی پروژه در استان داریم که بالای ۸۰ درصد پیشرفت کار داشته اند و امسال سیاست‌مان این است که آن ها را به اتمام برسانیم و سایر کارمان را هم به دیگر پروژه ها اختصاص دهیم و این هم به درصد پیشرفت آن ها بستگی دارد.

 

وی گفت: اتمام این ۱۶۰پروژه نیمه تمام، حدودا به ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که امسال نیز به اتمام خواهند رسید و مابقی اعتبارات استان هم که بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان است را به سایر پروژه ها اختصاص می‌دهیم تا درصد پیشرفت آن ها بیشتر شود و سال آینده به مرز اتمام برسند.

 

استاندار خوزستان افزود: طبق دستورالعمل دولت برخی از این پروژه ها نیز به بخش خصوصی واگذار خواهند شد که در این بین پروژه های ورزشی هم وجود دارند.

 

وی درخصوص تحقق ماده ۵۳ و کمک به ورزش خوزستان، گفت: این ماده، الزامی نیست و ادارات و ارگان ها در این زمینه مجاز هستند و نمی توان آن ها را الزام کرد ولی باز هم ما به سازمان ها و شرکت ها توصیه و تاکید می کنیم که به ورزش استان کمک کنند.

 

شریعتی در پاسخ به این سوال که کمک شما به اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان باتوجه به پیشرفت هایی که تاکنون در این حوزه حاصل شده است چه می باشد؟ عنوان کرد: کمک ما به ورزش استان همین تامین اعتبار برای اتمام پروژه های بالای ۸۰ درصد پیشرفت کار است و برای سایر پروژه‌های‌شان هم اعتبار در نظر گرفته ایم تا درصد پیشرفت‌شان بیشتر شود و سال آینده به پایان برسند. همچنین قرار شد هزینه سیستم خنک‌کننده سالن ورزشی بانوان معلول اهواز و سالن چند منظوره پوریای ولی اهواز را هم تقبل کنیم. در کل ما در خدمت جوانان و ورزش هستیم.

 

به گزارش ایسنا، در حاشیه این مراسم آرش سلطانی، دوچرخه‌سوار خوزستانی که در سال ۸۸ در حین تمرین در جاده تصادف و دچار ضایعه نخاعی شد، با استاندار دیدار و مشکلات خود را مطرح کرد و استاندار نیز خطاب به فرماندار اهواز، خواستار رفع مشکل اشتغال این ورزشکار خوزستانی شد.

ارسال دیدگاه