دفعات بازدید: 11,623

تاریخ انتشار: 1395/05/08 - 12:58

مجاهد نظارات: فوتسال در ماهشهر به درختی تنومند تبدیل شده است

مجاهد نظارات رئیس شورای اسلامی شهرستان بندر ماهشهر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری ورزش ماهشهر در خصوص بیست چهارمین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان عنوان کرد: جام رمضان در بندر ماهشهر جزیی از فرهنگ این منطقه شده است و هرساله علاقمندان زیادی را به خود جذب می کند، برای ما باعث افتخار است که این تعداد افراد علاقمند به فوتسال را در این شهرستان میبینیم.

 

مجاهد نظارات

 

وی با اشاره به استمرار این مسابقات در طول سالیان اخیر گفت : مسابقات جام رمضان بندر ماهشهر در فدراسیون فوتبال ایران همیشه زبانزد خاص و عام بوده و قطعا این روند به همت افرادی چون حاج منوچهر حیاتی و دیگر مدیران شهرستان مستمر خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر ماهشهر در خصوص روند پیشرفت این رشته ورزشی افزود: فوتسال در این منطقه به درختی تنومند تبدیل شده است و چشم انداز بسیار روشنی را می توانیم برای این رشته ورزشی متصور باشیم.

 

مجاهد نظارات ضمن اشاره به توسعه ورزش های همگانی در شهرستان بندر ماهشهر خاطر نشان کرد : طبق برنامه هایی که امسال در نظر گرفته ایم سعی کردیم علاوه بر تیم داری در بخش حرفه ای، نگاه ویژه ای به ورزش های همگانی داشته باشیم.

نظارات در پایان افزود: همچنین امسال با همکاری هیات ورزش های همگانی شهرستان بندر ماهشهر شاهد برگزاری چند همایش پیاده روی نیز خواهیم بود تا علاوه بر تشویق مردم به امر ورزش، باعث ایجاد شور و نشاط مضاعف در شهر باشیم.

ارسال دیدگاه