دفعات بازدید: 1,244

تاریخ انتشار: 1390/11/08 - 0:01

لطف‌الله‌ نسبی: دیگر اجازه نمی‌دهم مسئولان فدراسیون پینگ‌پنگ حقم را ضایع کنند

نفر سوم پینگ‌پنگ ایران  و بازیکن تیم پتروشیمی بندرامام گفت: اگر زندگی‌ام هم نابود شود و مسابقات ماکائو و دورتموند را هم از دست بدهم دیگر اجازه نمی‌دهم مسئولان پینگ‌پنگ حقم را پایمال کنند.

شاید ملی‌‌پوشان به خاظر من در تور جهانی کویت شرکت نکنند

میدیا لطف‌الله نسبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، در مورد اینکه در ۲ سال گذشته در هیچ تور جهانی شرکت داده نمی‌شود، گفت: برای بازی‌های آسیایی گوانگجو انتخاب شدم، اما به دلیل اینکه گفتند جوانم و رنکینگ جهانی ندارم به این رقابت‌ها اعزام نکردند و پس از آن هم نزدیک به ۱۰ تور جهانی برگزار شده و در حالی که همیشه به عنوان نفر دوم تا چهارم تیم‌ملی بوده‌ام، اما هرگز انتخابم نکرده‌اند.

وی گفت: هفته گذشته در انتخابی تیم‌ملی نفر سوم شدم و باید در مسابقات آسیایی و جهانی شرکت کنم، اما نامم را برای حضور در تور جهانی کویت اعلام نکرده‌اند. پوریا عمرانی را انتخاب کرده‌اند که جوان است و مشکلی با او ندارم، اما چرا باید بازیکن ثابت تیم‌ملی بیرون بماند.

ملی‌پوش پینگ‌پنگ ایران گفت: وقتی که با زارع‌پور، رئیس فدراسیون تماس گرفتم اعلام کرد که کمیته فنی تصمیم گرفته است و زمانی هم با اعضای کمیته فنی صحبت می‌کنم آنها اعلام می‌کنند که زارع‌پور تصمیم گرفته است. واقعاً نمی‌دانم چه کار کنم و خیلی حقم را پایمال کرده‌اند.

وی عنوان کرد: شنیده‌ام عمیدی، دبیر فدراسیون و عضو کمیته فنی به دلیل اینکه نامه‌ای را ما ملی‌پوشان در اعتراض به صحبت‌هایش امضا کرده‌ایم نام مرا برای تور کویت اعلام نکرده‌ است. با ملی‌پوشان صحبت کرده‌ام و آنها هم گفتند در صورتی که حق مرا دهند شاید در تور کویت شرکت نکنند.

لطف‌الله نسبی گفت: به هر حال مسئولان فدراسیون پینگ‌پنگ باید پاسخگو باشند، چون در غیر این‌صورت تصمیم دیگری خواهم گرفت. حتی اگر زندگی‌ام هم نابود شود و مسابقات ماکائو و دورتموند را هم از دست بدهم دیگر اجازه نمی‌دهم حقم را پایمال کنند.خسته شدم از اینکه تا این اندازه مانند توپ مرا به یکدیگر پاس داده‌اند.

وی در مورد شرایط مسابقات انتخابی تیم‌ملی برای مسابقات آسیایی و جهانی گفت: پس از مصدومیتی که برای بازی‌های انتخابی المپیک داشتم و خیلی‌ها فکر می‌کردند که لطف‌الله نسبی تمام شده است، خوشبختانه عملکرد خوبی داشتم و موفق شدم انتخاب شدم.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

  • ورزشکار بینا

    تاریخ : ۹ - بهمن - ۱۳۹۰

    آقای کاظمی نژاد ضمن عرض خسته نباشید ، از طرف همه ورزش دوستان و ورزشکاران ماهشهر از زحمات دلسوزانه شما ، در تمامی رشته های ورزشی به خصوص رشته جذاب پینگ پنگ صمیمانه تشکر می نمایم . انشااله انفراد زحمتکش همانند شما ، روز به روز در ورزش کشورمان بیشتر و بیشتر گردد . آمین یا رب العالمین


ارسال دیدگاه