دفعات بازدید: 8,438

تاریخ انتشار: 1395/05/31 - 0:45

مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام: هنوز با جمشیدی به توافق نهایی نرسیده‌ایم

مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام گفت: ‌در حالی که گفته می‌شود با محمد جمشیدی، بسکتبالیست فصل گذشته نفت آبادان به توافق نهایی رسیده‌ایم، این‌گونه نیست و فقط صحبت‌هایی انجام داده‌ایم.

 

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر شاپور یاوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)‌ منطقه خوزستان، اظهارکرد: ‌برای جذب بازیکن در حال رایزنی‌های اولیه هستیم و هنوز با هیچ بازیکنی به توافق نهایی نرسیدیم و ان‌شاءالله در همین هفته بتوانیم با بازیکنان مورد نظر به توافقاتی برسیم.

 

شاپور یاوری پترو

 

وی در خصوص تمایل این باشگاه به جذب محمد جمشیدی، بسکتبالیست فصل گذشته نفت‌آبادان که سهمیه ملی نیز محسوب می‌شود، گفت: با آقای جمشیدی هم صحبت‌هایی انجام شد ولی هنوز قرارداد او نهایی نشده است. درحالی که در رسانه‌ها اعلام شد که با او قرارداد بسته‌ایم ولی هر کسی از خود من و خود جمشیدی پرسید، گفتیم که هنوز قرارداد نهایی امضا نشده است.

 

مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام در خصوص گزینه هدایت این تیم برای فصل پیش رو نیز عنوان کرد: ‌در حال حاضر تنها گزینه ما مهران شاهین‌طبع، سرمربی فصل گذشته‌مان است و می‌خواهیم که با او نهایی کنیم و تلاش‌مان هم همین است. امیدوارم که با شاهین‌طبع به توافق نهایی دست پیدا کنیم.

 

وی با بیان این‌که باید تیم بسیار خوبی را ببندیم، گفت: ‌ان‌شاءالله اگر مشکلی پیش نیاید، امسال هم می‌‌خواهیم مصمم و محکم در سه جبهه، آسیا، لیگ برتر و غرب آسیا شرکت کنیم. به هر حال قرار است امسال به نمایندگی از کشور، در مسابقات آسیایی حضور پیدا کنیم و بر این اساس، تیم باید به خوبی آماده شود تا پرچم ایران برافراشته شود.

ارسال دیدگاه