دفعات بازدید: 1,150

تاریخ انتشار: 1395/06/07 - 16:11

کیانی‌زاده عنوان کرد: استاندار نمی‌گذارد صنایع از وظایف‌شان در ورزش شانه خالی کنند

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این که برخی صنایع سود و منبع شان از استان خوزستان است، گفت: مطمئنا استاندار خوزستان اجازه نمی دهد که این صنایع از حیطه وظایف خود در ورزش شانه خالی کنند و طفره بروند.

 

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر به نقل از ایسنا فرامرز کیانی‌زاده در نشست خبری که شب گذشته (شنبه) در حاشیه نمایشگاه هفته دولت برگزار شد، اظهار کرد: مدتی پیش ۵۲ پروژه عمرانی – ورزشی را با حضور استاندار خوزستان افتتاح کردیم؛ دکتر شریعتی نیز تاکید داشت که این پروژه ها هر چه سریع تر به بهره برداری برسند تا مردم خوزستان در تابستان بتوانند از این اماکن ورزشی استفاده کنند.

 

وی بیان کرد: این ۵۲ پروژه شامل سه استخر، دو سالن چند منظوره و تعدادی زمین چمن مصنوعی و طبیعی بود که با افتتاح این پروژه ها نزدیک به ۱۰ هزار متر مربع به فضای ورزشی سرپوشیده استان و نزدیک به ۲۶ هزار متر مکعب به فضای ورزشی روباز استان افزوده شد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: در هفته دولت نیز قصد داریم شش زمین چمن مصنوعی را در شهرستان های اهواز، امیدیه، هویزه و حمیدیه افتتاح کنیم. همچنین قصد داریم در هفته تربیت بدنی، سالن چند منظوره سقف فضایی رامهرمز را پس از ۱۵ سال به بهره برداری برسانیم. در دهه فجر هم ۱۸ زمین چمن مصنوعی و طبیعی را افتتاح خواهیم کرد. یک استخر نیز پس از ۱۰، ۱۵ سال در شهرستان اندیمشک و یک استخر هم در شهرستان گتوند به بهره برداری خواهد رسید.

 

وی بیان کرد: همچنین یک سالن چند منظوره بزرگ در شهرستان بهبهان که در استان خوزستان کم نظیر است، با کمک های استاندار خوزستان افتتاح خواهد شد. این پروژه برای رسیدن به مرحله بهره برداری، به مبلغ دو میلیارد تومان نیاز داشت که ان‌شاءالله پس از ۲۰ سال افتتاح می شود. ۲۱۷ مکان ورزشی نیمه تمام نیز در استان خوزستان داریم که ۲۱۵ میلیارد تومان اعتبار جهت افتتاح آن ها مورد نیاز است.

 

کیانی زاده در ادامه با اشاره به حضور ورزشکاران خوزستانی حاضر در المپیک ۲۰۱۶ ریو، گفت: در رشته کشتی، اخلاقی و عبدولی را داشتیم که عبدولی موفق به کسب نشان برنز و اولین مدال المپیک استان خوزستان در رشته کشتی شد. تیم ملی والیبال هم پس از ۵۲ سال به المپیک راه یافت که مصطفی شریفات و محمد موسوی از خوزستان، تیم‌ملی را در این رقابت ها همراهی کردند و می توان گفت که خوزستان سهم بسزایی در موفقیت های تیم ملی داشت.

 

وی در خصوص حضور مربیان و ورزشکاران خوزستانی در پارالمپیک ریو نیز عنوان کرد: هفت ورزشکار و دو مربی از خوزستان به این رقابت ها اعزام خواهند شد و بسیار امیدواریم که ورزشکاران خوزستانی نسبت به المپیک لندن، مدال های بیشتری کسب کنند.

 

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: چند روز پیش نیز با حضور استاندار خوزستان مراسم بدرقه ای برای پارالمپیکی های استان برگزار کردیم و پاداش هایی با توجه به داشته ها و توان مان به پارالمپیکی ها مانند المپیکی ها اهدا کردیم. قرار شد پس از مدال آوری این ورزشکاران نیز به آن هایی که مدال های طلا، نقره و برنز کسب کنند به ترتیب ۳۰، ۲۰ و ۱۵ میلیون تومان پاداش بدهیم و این مبالغ به جز هدایایی است که از سوی کمیته پارالمپیک و وزارت ورزش و جوانان دریافت خواهند کرد.

 

وی بیان کرد: مراسم تجلیل بسیار بزرگی نیز در راستای قدردانی از ورزشکاران مدال آور استان در مسابقات جهانی، آسیایی، المپیک و پارالمپیک با حضور استاندار خوزستان برگزار خواهیم کرد و در این مراسم از مسوولان شهرداری ها و شورای شهر نیز دعوت می کنیم که حضور پیدا کنند و تلاش می کنیم تا جوایزی را هم برای این ورزشکاران در نظر بگیرند.

 

کیانی‌زاده در خصوص حضور اسپانسرها در ورزش نیز گفت: اعتقاد داریم که برخی صنایع سود و منبع شان از استان خوزستان است و باید برای رشته های ورزشی و فوتبال خوزستان هزینه کنند. با توجه به بازدیدهایی که استاندار خوزستان از تیم ها و باشگاه های فوتبال خوزستان داشت، مطمئنا او اجازه نمی دهد که این صنایع از حیطه وظایف خود شانه خالی کنند و طفره بروند و قطعا با حضور دکتر شریعتی چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

ارسال دیدگاه