دفعات بازدید: 7,093

تاریخ انتشار: 1395/06/26 - 14:23

ستاره اکبری : با وجود زمان کم برای هماهنگی تیمی نتیجه خوبی در وزارت نفت کسب کردیم

vtdy_%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%b1%d9%87_%d8%a7%da%a9%d8%a8%d8%b1%db%8c

ستاره اکبری بازیکن خوش آتیه  تیم بسکتبال بانوان پتروشیمی بندرامام در مسابقات وزارت نفت در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری ورزش شهرستان بندرماهشهر  با اشاره به سطح کیفی و فنی مسابقات عنوان کرد: خوشبختانه سطح مسابقات هرساله نسبت به المیپادهای گذشته رشد و پیشرفت بهتری دارد و بازیکنانی که از شهرستان های دیگر  در این مسابقات شرکت کرده بودند  با آمادگی بیشتر و کیفیت بسیار بهتری در این مسابقات ظاهر شدند.
وی در خصوص میزبانی این دوره از مسابقات گفت: میزبانی این دوره از مسابقات که در استان اصفهان برگزار گردید  بسیار عالی و بدون نقص بود و از تمامی کسانی که برای برگزاری این مسابقات زحمت کشیدند تشکر و قدردانی میکنم .

 

وی در ادامه افزود:  در این رقابت ها ۶ تیم حضور داشتند ضمن اینکه حضور بازیکنان سوپر لیگی سطح این دوره از مسابقات را بالاتر برده بود.
بازیکن بسکتبال تیم بانوان پتروشیمی بندرامام  با اشاره به برنامه ریزی برای حضور در رقابت ها عنوان کرد: بطور قطع ، تیم ما برای حضور در مسابقات با توجه به اینکه فرصت خیلی کمی در اختیار داشت به لطف مربی حرفه ای و خیلی خوب تیم خانم شقایق آب برین با برنامه ریزی دقیق و زحمات دلسوزانه ایشان از جمله تمرینات بسیار خوب و برنامه ریزی عالی و تلاش بازیکنان تیم برای رقابت با تیم ها ،توانستیم به بهترین نحو ممکن در مدت کم در این رقابت ها حاضر شویم و به عنوان سوم مسابقات وزارت نفت دست پیدا کنیم، همچنین از جناب یاوری مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام ، سرکار خانم صادق خانی. مسئول امور ورزش بانوان پتروشیمی بندرامام ،مربی حرفه ای تیم سرکار خانم شقایق آب برین ، خانم نسترن کاهد (سرپرست) ،خانم شهناز محمدی (تدارکات) که زحمات بسیاری برای ما کشیدند تشکر و قدر دانی میکنم.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

  • ناشناس

    تاریخ : ۲۷ - شهریور - ۱۳۹۵

    عالی بود


ارسال دیدگاه