دفعات بازدید: 963

تاریخ انتشار: 1395/07/07 - 10:22

کیانی‌زاده: باید خود را موظف به انجام کار آموزشی در ورزش بدانیم

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: چه ادارهای به نام آموزش در اداره‌کل و وزارتخانه وجود داشته باشد، چه نباشد باید در زمینه آموزش کار کنیم و خود را موظف به انجام آن بدانیم.

 

کیانی زاده خوزستان

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)‌ منطقه خوزستان،‌ فرامرز کیانی‌زاده در اولین نشست مسوولان آموزش شهرستان‎ها و هیات‎های ورزشی خوزستان که صبح امروز (سه‎شنبه) در محل اداره کل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد با اشاره به مشکلات بسیاری که در راستای اجرای اهداف در این اداره کل وجود دارد، اظهار کرد:‌ متاسفانه به دلیل این مشکلات عدیده نتوانسته‎ایم تاکنون آن نگاه علمی را که نسبت به آموزش داشته‎ایم، چندان عملی کنیم اما مطمئنا با کارهایی که به صورت جدی در حال ساماندهی است، می‎شود به افزایش ارتقا علمی ورزشکاران و داوران‎مان خوشبین بود.

 

وی ادامه داد:‌ آموزش در بین هیات‎های ورزشی ما آن‎چنان جا نیفتاده است و نیاز است که در این زمینه کار و فرهنگ‎سازی شود. در مجموع امیدوارم فعالیت‎هایی که در سطح وزارت و اداره‌کل در خصوص آموزش آغاز شده است، ادامه‎دار باشد و این فعالیت‎ها به نگاه افراد بستگی نداشته باشد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خاطرنشان‌کرد:‌ انتظار ما این است که چه اداره‎ای به نام آموزش در اداره کل و وزارتخانه وجود داشته باشد و چه نباشد، در زمینه آموزش کار کنیم و خود را موظف به انجام آن بدانیم. تلاش ما نیز این است که اداره آموزش‎مان را حفظ کنیم و به امر آموزش و علمی بودن کار در ورزش توجه کنیم تا هم هزینه‎ها کاهش یابد و هم زمان‎ها کوتاه‎تر شود.

 

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان افزود: در بخش قهرمان‎پروری وقتی با علمی کار کردن، ورزشکاری را به سطح بالا می‎رسانیم زمان را برای نتیجه‎گیری آن ورزشکار کوتاه می‎کنیم و او نیز می‎تواند سال‎های متوالی برای استان مقام بیاورد.

 

کیانی‌زاده با بیان این‎که ما نسبت به کشورهای دیگر به لحاظ مدال‎آوری عقب هستیم، گفت: آیا ظرفیت و توانایی مملکت ما واقعا این است؟ آموزش رکن اساسی در مدال‎آوری محسوب می‎شود و امیدوارم که با توجه به این مقوله، آینده بهتری در انتظار ورزش خوزستان و کشور باشد.

 

به گزارش ایسنا، در پایان این جلسه کیانی‎زاده از مظفر علیشائی (معاون توسعه ورزش اداره‎کل ورزش و جوانان استان) خواست تا ضمن بازخواست هیات‎هایی که در این جلسه حضور پیدا نکردند، تذکر کتبی به آن‎ها بدهد.

ارسال دیدگاه