دفعات بازدید: 1,758

تاریخ انتشار: 1395/07/30 - 2:31

کاظمی‌نژاد: ساختن وزنه‌بردار از کسب جایگاه با وزنه‌برداران غیربومی مهم‌تر است

سرمربی تیم وزنه‌برداری مناطق‌نفت‌خیزجنوب با بیان این‌که هدف ما از حضور در لیگ برتر کشور بیشتر جوانگرایی و بومی‌گرایی است، گفت: به دنبال ساختن وزنه‌بردار هستیم و رسیدن به این مهم، برای ما از کسب جایگاه با وزنه‌برداران غیربومی مهم‌تر است.

 

محمد رضا کاظمی نژاد

 

محمدرضا کاظمی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)‌منطقه خوزستان، ‌در خصوص آمادگی تیمش پیش از حضور در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر کشور، اظهار کرد: ‌آمادگی‌مان خوب است و یک اردوی تدارکاتی هم داشتیم و اکنون نیز وزنه‌برداران‌مان در حال تمرین هستند.

 

وی با بیان این‌که در هفته اول با اختلاف بسیار کم در جایگاه سوم قرار گرفتیم، عنوان کرد: بیشتر بازیکنان تیم ما بومی هستند و شاکله تیم‌مان هم از جوانان است. ان‌شاءالله به شرایطی برسیم که در هفته دوم نتایج بهتری کسب کنیم. امسال تیم‌های ذوب‌آهن و ملی‌حفاری سرمایه‌گذاری وسیعی داشته‌اند، البته دو تیم خوزستانی با یکدیگر در تعامل هستیم و به صورتی کار می کنیم که ان‌شاءالله جام قهرمانی در خوزستان بماند.

 

سرمربی تیم وزنه‌برداری مناطق‌نفت‌خیزجنوب گفت: هدف ما بیشتر جوانگرایی و بومی‌گرایی است و به دنبال ساختن وزنه‌بردار هستیم و رسیدن به این مهم، برای ما از کسب جایگاه با وزنه‌برداران غیربومی مهم‌تر است. روی سکو قرار گرفتن زمانی مهم است که با ساخته‌های خودمان باشد. سال‌های گذشته نیز هدف ما همین بوده است.

 

وی خاطرنشان‌کرد: ‌شش تیم در لیگ برتر کشور حضور دارند و رقابت در هفته اول نسبت به سال گذشته بهتر بود، ضمن این‌که امسال فدراسیون یک کار خوب هم انجام داده و آن، انجام تست دوپینگ از وزنه‌برداران است که همین موضوع رقابت‌ها را عادلانه کرده است و امیدوارم که این اقدام استمرار داشته باشد و در رقابت‌های دیگر نیز شاهد آن باشیم.

 

کاظمی‌نژاد بیان کرد:‌ کسب جایگاه در وزنه‌برداری قابل پیش‌بینی نیست، چرا که با یک اشتباه مربی یا ورزشکار، کل جدول به‌هم می‌ریزد. در هر صورت آن‌چه برای ما مهم می‌باشد، این است که جوانان ما در اردوی تیم‌ملی بهتر حضور داشته باشند و از طرفی هم تلاش کنیم که بهتر نتیجه بگیریم.

ارسال دیدگاه